Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016



ΠΑΡΟΔΟΣ ΜΟΥΣΩΝ 9

Σαν  σήμερα, πριν ένα χρόνο, είχα τη χαρά να κάνω την κεντρική παρουσίαση του δεύτερου μυθιστορήματός μου «Πάροδος Μουσών 9» με την πολύτιμη συμμετοχή των εκλεκτών μου φίλων Μιχάλη Μπουναρτζίδη, συγγραφέα (εισήγηση-σχολιασμός), Δημήτρη Αλεξανδρή και Αλεξάνδρας Σακελλαροπούλου, ηθοποιών (απόδοση αποσπασμάτων) και δεκάδων φίλων, που με τίμησαν με την παρουσία τους σε μια ιδιαίτερα όμορφη και ζεστή βραδιά στην «Αίγλη» του Ζαππείου.

Η «Πάροδος Μουσών 9» είναι ένα μυθιστόρημα με πάρα πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία. Διαδραματίζεται στη Βέροια της δεκαετίας του ’70, την πόλη-λίκνο των παιδικών μου χρόνων, την πατρίδα της καρδιάς μου. Η αυλή με τη μουριά στην πάροδο Μουσών είναι η αυλή που έπαιζα σαν παιδί. Το σπίτι, όπου μένουν οι ηρωίδες του βιβλίου, είναι το σπίτι που μεγάλωσα.

Οι τρεις αδελφές  της ιστορίας είναι πραγματικά πρόσωπα του συγγενικού και φιλικού μου περιβάλλοντος. Έζησαν τις ζωές που περιγράφω σε άλλες πόλεις, με άλλα ονόματα, χωρίς να γνωρίζονται καν μεταξύ τους - αλλά υπήρξαν στην πραγματικότητα, όπως και τα άλλα πρόσωπα που τις πλαισιώνουν. Μόνο η μάνα Ουρανία είναι φανταστικό πρόσωπο - η μάνα που θα μπορούσα να είμαι εγώ δεδομένων των συνθηκών της ιστορίας!

Ακόμη και η διεύθυνση/τίτλος του βιβλίου είναι παραλλαγή  της πραγματικής μου διεύθυνσης στη Βέροια – πάροδος Μιαούλη 5, μαγικές λέξεις για μένα!

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς που διαβάσατε τις «Μούσες»μου, που μοιραστήκατε τις αναμνήσεις, τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου και με τιμήσατε με τα τόσο κολακευτικά σχόλια και  επαίνους σας!

Να είστε όλες και όλοι πάντα καλά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου