Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020




«Δεν μετανιώνω για τα λάθη που έκανα… μετανιώνω για όλα σωστά που έκανα στους λάθος ανθρώπους»


Θα διαφωνήσω - με όλον τον σεβασμό που έχω στην άποψη όλων.

Ό,τι σωστό έκανα (για το λάθος προς τρίτους έχω ήδη μετανιώσει) το έκανα καλή τη πίστει και θεωρώντας τον αποδέκτη "σωστό" - άλλο αν στην πορεία αποδείχτηκε "λάθος".

Πιστεύω ακράδαντα πως το καλό το κάνεις γιατί το θέλεις, δεν σε υποχρεώνει κανείς - και μιλώ για το "καλό" κι όχι για την "κατ' ανάγκη" καλή κίνηση. Δεν θεωρώ δεδομένο ότι το καλό θα επιστρέψει οπωσδήποτε σ' εκείνον που το κάνει (αν και μου έχει συμβεί πολλές φορές) αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι αυτός ο λόγος της όποιας μου "καλής πράξης" - έτσι νιώθω κι έτσι κάνω ακόμα και σε "λάθος" ανθρώπους αν θεωρήσω πως αυτό μου επιτάσσει η συνείδηση ή/και το συναίσθημά μου.

Όχι, δεν μετανιώνω για το καλό που έκανα σε "λάθος" ανθρώπους - πληγώνομαι, απογοητεύομαι αλλά θα το έκανα και πάλι αν αυτό μου έλεγε η φωνή μέσα μου.

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.pressproject.gr%2Fden-metaniono-gia-ta-lathi-poy-ekana-metaniono-gia-ola-ta-sosta-poy-ekana-stoys-lathos-anthropoys%2F%3Ffbclid%3DIwAR0yBa0DatM3_at2WT4yJVZTffnnNA9sTMV-XgcASNQwBMMBz2qjmWLwF7s&h=AT2Eq7XJHlqf_ctfqK1r99zl_Xq3CpS8LN-xkE6SDSHvGX4ErIVU0uzixAFG2fPExZ46HLpaCgdL7P3O7_TKjCvpdwqO-uPCGnuYu1aSj_s3rTRlmeXjJRjtbanNb_9sGI5CJcco32k1qIiMXVO75YcUyguT-td2G9xAE9Bc6u9sYnqUSw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου