Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Τα "βουναλάκια" μου ❤

 

Τα "βουναλάκια" μου 

Με περιμένουν κάθε μέρα χοροπηδώντας στον φράχτη της αυλής τους στο σπιτάκι του βουνού, εξ ου και το όνομα.

 Τι κι αν η απόσταση από το σημείο που παρκάρω είναι πάνω από 200 μέτρα, εκείνα ξέρουν καλά πλέον και τον θόρυβο του αυτοκινήτου και το σχήμα του και αρχίζουν να γαυγίζουν μ' εκείνες τις αστείες κουταβίσιες φωνούλες τους με το που θα με δουν να ανηφορίζω φορτωμένη κροκέτες και μπιτόνια νερό.

 Κι όταν φτάσω και μπω μέσα, τι πανηγύρι! Πέφτουν πάνω μου, μου τραβούν τα ρούχα, φιλούν και δαγκώνουν τα χέρια μου, που δεν ξέρουν ποιο να πρωτοχαϊδέψουν. Κι εγώ τα παίρνω αγκαλιά και τα κανακεύω και νιώθω να γεμίζει η ψυχή μου αγαλλίαση κι ομορφιά!

 Τα βουναλάκια μου! Τα 3 μηνών μωράκια μου! Η Λάρα, η Αβάνα, ο Φιντέλ κι ο Κροφτ - με την σειρά που είχαν στηθεί να με υποδεχτούν σήμερα. Κι εγώ, σαν κάθε μέρα, τα γέμισα φιλιά και τους υποσχέθηκα, για μια ακόμη φορά, πως θα φροντίσουμε, όλη η ομάδα της Φιλοζωικής Δράσης, να βρουν τις καλύτερες οικογένειες να τα υιοθετήσουν! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου