Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Εντυπώσεις και σχόλια από την αγαπημένη μου φίλη Λίλυ Καρμίρη
για το βιβλίο μου "Πάροδος Μουσών 9"
Λίλυ μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς! Να είσαι πάντα καλά!

Πάροδος Μουσών 9

Βασω μου μολις τελειωσα το βιβλιο σου! Έχω μεινει αφωνη - πολυ εντονα συναισθηματα...
Όπως ελεγε και η κυρα Ουρανια, χρειαζομαι λιγο χρονο να τα βαλω σε μια σειρα!
Συγχαρητηρια φιλη μου! Εξαιρετικο...το λιγοτερο που μπορω να πω!

Υποκλινομαι στην ταλαντουχα γραφη σου και σ΄αυτην την υπεροχη ηρωιδα μανα που, παντα και πανω απ' ολα, εβαζε την αγαπη να καθοδηγει τα βηματα και τις πραξεις της!

Τη Λινα, τον Ορεστη και την Χριστινα του «Βαλς» τους αναγνωρισα απο την αρχη και συγκινηθηκα πολυ απο την παρουσια τους στην ιστορια αλλα και απο την ζεστη και πολυ ανθρωπινη αντιμετωπιση των ανθρωπων και των καταστασεων.
Η Ουρανια... ουρανιο πλασμα... με συγκινησε αφανταστα, καθως και η αναφορα σου στην γιαγια κυρα Βασιλικη....
Και η Κλειω... δεν θα μπορουσε να γινει ομορφοτερο αφιερωμα σ' αυτο το πλασμα, την μάνα του άντρα σου,  που περασε απο την ζωη σου!
Καλη συνεχεια φιλη μου! Έχεις πολλα να δωσεις και σ’ ευχαριστω γι αυτο το υπεροχο ταξιδι στην πολη της καρδιας σου <3 και στους υπεροχους ανθρωπους της!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου