Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015


Η εισαγωγή μου στην παρουσίαση

του βιβλίου μου "Πάροδος Μουσων 9"

στις 3/2 2015

 

Η αποψινή είναι μια πολύ σημαντική και όμορφη βραδιά για μένα.

Όχι μόνο γιατί είναι η πρώτη παρουσίαση των «Μουσών» μου αλλά και γιατί έχω τη μεγάλη χαρά να συναντήσω και πάλι αγαπημένους φίλους χρόνων και να γνωρίσω από κοντά πολλούς καινούργιους και εξ ίσου αγαπημένους φίλους, με τους οποίους βρεθήκαμε στο διαδίκτυο κι ανάμεσά μας αναπτύχθηκε μια σχέση εκτίμησης, φιλίας και σεβασμού μέσα από  πολλές και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Το «Πάροδος Μουσών 9» είναι ουσιαστικά ένα αφιέρωμα με δύο αποδέκτες. Ο ένας είναι η πόλη που με γέννησε και με μεγάλωσε, που φιλοξένησε την παιδική μου ηλικία. Η αγαπημένη μου Βέροια. Όλη η ιστορία  εκτυλίσσεται εκεί, στην αυλή που μεγάλωσα, στους δρόμους που περπάτησα, στις γειτονιές που έπαιξα σαν παιδί.

Ο άλλος αποδέκτης είναι η γυναίκα που στάθηκε σαν δεύτερη μάνα μου και που θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Η Μαρία Αναστασίου, η μητέρα του άντρα μου. Η ιστορία τής Κλειώς, της μιας από τις τρεις αδελφές που πρωταγωνιστούν στο βιβλίο, έχει πάρα πολλά στοιχεία από την πραγματική ιστορία της ζωής της.

Αλλά για όλα αυτά θα σας μιλήσει καλύτερα ο εκλεκτός μου φίλος Μιχάλης Μπουναρτζίδης, συγγραφέας του εξαιρετικού βιβλίου «Προσευχή για τις καινούργιες πατρίδες» και του υπό έκδοση «Η περιπλάνηση ενός βιολιού» από τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ.

Πριν ωστόσο πάρει τον λόγο, θα ήθελα να σας πω δυο κουβέντες για τις «Φρίντα & Βικτώρια», τη νουβέλα που γράψαμε μαζί με την αγαπημένη μου αδελφική φίλη Φώφη Βάλτερ-Κυρλίδου στα πλαίσια της δράσης «Ιστορίες με δύο όψεις» του λογοτεχνικού ιστότοπου «το βιβλιο.νετ».

Η «Φρίντα & Βικτώρια» είναι μια νουβέλα γραμμένη σελίδα σελίδα εναλλάξ από τις δυο μας - μια διαδικασία που την απολαύσαμε στην κυριολεξία. Την γράψαμε με πολύ ενθουσιασμό, πολύ χιούμορ  και πολλές ώρες αλληλογραφίας – τα mails πήγαιναν και έρχονταν ανάμεσα Ελλάδα και Ελβετία, όπου ζει μόνιμα η Φώφη, για κάμποσο καιρό!

Στη διάρκεια αυτής της εμπειρίας (γιατί εμπειρία ήταν για μας, και μάλιστα πολύ σημαντική), προβληματιστήκαμε,  συγκινηθήκαμε,  γελάσαμε  και δέσαμε ακόμα περισσότερο τη δική μας δυνατή αδελφική σχέση - και πιστεύουμε ότι δώσαμε μια ανάγλυφη εικόνα της φιλίας ανάμεσα σε δυο γυναίκες. Φιλίας δυνατής και ακατάλυτης, που άντεξε σε πολλούς κλυδωνισμούς και σε πολλές δοκιμασίες – γι αυτό και η «Φρίντα & Βικτώρια» είναι το χαϊδεμένο μας παιδί!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου