Τρίτη 22 Ιουλίου 2014



ΔΥΟ ΛΑΛΟΥΝ...  το αδέσποτο

--Πήρα σκύλο!
--Αληθινό;
--Όχι, λούτρινο - από το Τζάμπο! Τι βλακείες ρωτάς...
--Πώς σου ήρθε η ιδέα;
--Δεν μου ήρθε η ιδέα - ο σκύλος μου ήρθε...
--Παρντόν;
--Χτες βράδυ γυρίζοντας από την πεζοπορία βρήκα ένα κουτάβι στην πόρτα του κήπου...
--Μόνο του;
--Όχι, με γκόμενα! Μα τι ρωτάς χριστιανέ μου; Μόνο, φοβισμένο, έτρεμε μέσα σε μια κούτα...
--Τι κούτα;
--Από ΝΟΥΝΟΥ... κάποιος το είχε παρατήσει με ένα σημείωμα «δεν έχω λεφτά να το φροντίσω»...
--Α το έρημο... και τι το έκανες;
--Το πήρα σπίτι, του έβαλα να φάει το μεσημεριανό μου μπιφτέκι κι έπεσε ξερό για ύπνο...
--Είναι μαλλιαρό;
--Όχι, έκανε πρώτα χαλάουα σε μπωτέ! Συνεχίζεις να ρωτάς βλακείες...
--Θα σε γεμίσει τρίχες... ξέρεις πώς μαδάνε τα σκυλιά;
--Πιο πολύ μαδάω εγώ... Τέλυ Σαβάλας  έχω γίνει...
--Ποιος είναι αυτός;
--Είσαι ΚΑΙ άσχετος! Να πας στον Γκούγκλη να κοιτάξεις...
--Και τι θα κάνεις;
--Με την τριχόπτωση;
--Με τον σκύλο!
--Θα τον κρατήσω φυσικά - αφού με υιοθέτησε! Και δεν θα πηγαίνω για περπάτημα έτσι μαγγούφης, θα τον έχω συντροφιά!
--Χαρά στο κουράγιο σου...
--Χαρά στο δικό του κουράγιο... Ξέρεις τι πόνο είχαν τα ματάκια του; Και ξέρεις τι χαρούλες μου έκανε το πρωί; Η καλύτερη παρέα στον πρωινό καφέ!
--Και πώς θα τον βγάλεις;
--Κότζακ!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα κι ευχαριστώ γι αυτό το πολύ όμορφο και τρυφερό κείμενο!!!!!!!!!
    Σ' ευχαριστώ και για το χαμόγελο που αχνοφάνηκε στα χείλη μου και σου το οφείλω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή