Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015


ΔΥΟ ΛΑΛΟΥΝ... φέις - το προφίλ

--- Πού να στα λέω!    

--- Εδώ να μου τα πεις – που να τρέχουμε τώρα...  

--- Μμμμ... εξυπνάδες... Λοιπόν, άνοιξα σελίδα στο φέις!

--- Κάτι έχω ακουστά.

--- Για τη σελίδα μου;

--- Ναι, το είχε πρώτο θέμα ο ΣΚΑΙ!

--- Με δουλεύεις;

--- Ιδέα σου! Σιγά, ρε μεγάλε, που ασχολείται το πανελλήνιο με τη σελίδα σου! Για το φέις κάτι έχω ακουστά.

--- Θες να πεις ότι δεν ξέρεις περί φέις;

--- Είμαι ασυγχώρητος, το παραδέχομαι... Μα να μου ξεφεύγει εμένα κάτι τόσο κοσμοϊστορικό!

--- Με ξαναδουλεύεις;

--- Ποσώς! Μετά το μεταπτυχιακό μου, προ αμνημονεύτων χρόνων, ήρθε η σειρά να κάνω διδακτορικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αρχής γενομένης από το φέις!

--- Μωρέ δεν πα να κοροϊδεύεις! Εγώ άνοιξα προφίλ στο φέις κι έχω κιόλας καμιά δεκαριά φίλους.

--- Συνωστισμός! Ελπίζω να έβαλες το καλό σου το προφίλ, το δεξί – γιατί στο αριστερό έχεις εκείνο το σημάδι από τότε που έπεσες με τα σκι στο έλατο, στον Παρνασσό, θυμάσαι;

--- Δεν έφταιγα εγώ!

--- Αλίμονο! Το έλατο έφταιγε, αφού το παραδέχτηκε και σου ζήτησε και συγγνώμη - μόνο αποζημίωση που δεν σου έδωσε για το σκίσιμο στο σαγόνι!

--- Μη μου το θυμίζεις και, κυρίως, μη μου αλλάζεις την κουβέντα! Για το προφίλ μου στο φέις μιλούσαμε και τη δυνατότητα που σου προσφέρει να βρεις παλιούς φίλους και να κάνεις καινούργιους.

--- Όταν λες παλιούς; Γιατί έχουμε και μια ηλικία!

--- Όσο παλιούς γίνεται, από το γυμνάσιο μη σου πω!

--- Και θυμάσαι τα ονόματά τους για να τους ψάξεις; Γιατί δεν φημίζεσαι για την καλή σου μνήμη...

--- Μερικά τα θυμάμαι, άλλα θα τα θυμούνται αυτοί που θυμάμαι εγώ (αν τους βρω), όλο και κάποιοι θα βρεθούμε.

--- Κάνε μου μια χάρη τότε - βρες μου τη Σύλβια.... ξέρεις, εκείνη την ξανθούλα την αδυνατούλα με τα ωραία γαλάζια μάτια...

--- ... που σε είχε τελείως φτυμένο και ζαχάρωνε με τον παιδαρά της τάξης... να δεις πώς τον έλεγαν...

--- Αλέκο τον έλεγαν και σιγά τον παιδαρά!
--- Ωστόσο μια χαρά το θυμάσαι το όνομά του, βλέπω!

--- Έχω καλή μνήμη εγώ, σε αντίθεση με σένα - λέγε, θα μου τη βρεις;

--- Αν με βοηθήσεις με την «καλή» σου μνήμη να βρω και τους υπόλοιπους!

--- Έγινε!
--- Φύγαμε - τρέμε, φέις!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου