Τρίτη 9 Απριλίου 2019


Οι άθλοι του Ηρακλή


Σήμερα δεν θα σας πω κάποια αστεία ιστορία για κάποια παλαβομάρα μου πρώτον γιατί όπως λέει κι ο Βούδας σαν να σοβάρεψα λιγάκι και δεν κάνω πια και πολλές ματσολιές και δεύτερο και κυριότερο γιατί η σημερινή μέρα είναι η πιο σημαντική στην μικρή μου ζωούλα όχι γιατί έχω γενέθλια, αυτά περάσανε, αλλά γιατί πέρσι σαν σήμερα ήταν που με βρήκε η μάνα στο δρόμο μια σταλίτσα κουταβάκι κατατρομαγμένο και κατακουρασμένο και με πήρε αγκαλιά και με έφερε στο σπίτι μας κι από τότε ζω πολύ ευτυχισμένος μαζί με την αγαπημένη μου ανθρωποσκυλογατοοικογένεια και γι αυτό είπα να κάνω μια -να δεις πώς την λέει η μάνα- α, ναι, μια νοσταλγική αναδρομή σ’ αυτήν την τόσο όμορφη χρονιά και να δούμε όλοι μαζί το άλμπουμ με τις φωτογραφίες που μου ετοίμασε από την πρώτη εκείνη μέρα που είμαι στο αυτοκίνητο και μετά πάνω στο κρεβάτι και μετά που παίζω στην αυλή και στο τραπέζι και που κάνω πιπί μου στον κήπο, από δυο μηνών κουταβάκι το έμαθα αυτό, και που έκανα το πρώτο μου εμβόλιο και να και το πρώτο μου σαμαράκι -ποτέ δεν τον χώνεψα αυτόν τον διάολο- κι εδώ με βλέπετε με τα αυτάκια μου πεσμένα και χαριτωμένα ακόμα κι όχι σαν τις αυτούκλες που έχω τώρα αλλά τις έχω συνηθίσει πια που αποφάσισαν να σηκωθούν στα καλά καθούμενα γιατί είμαι, λέει λυκάκι, και τι χαζομάρες είναι αυτές, εγώ σκυλάκι είμαι και εν πάση περιπτώσει κάπου εκεί παραζωήρεψα κι άρχισα να κάνω όοολες τις παλαβομάρες που λέγαμε με τις σκούπες και τις γλάστρες και τις τρύπες που άνοιγα στα καλύμματα και τα τραπεζομάντηλα, τα θυμάστε που σας τα έλεγα, και πόσα και πόσα άλλα μέσα στη χρονιά που πέρασε αλλά πάλι με έπιασε η πολυλογία οπότε σας αφήνω να δείτε με την ησυχία σας αυτό το άλμπουμ και να μου πείτε ποια φωτογραφία σας αρέσει πιο πολύ, να κάνουμε μια ψηφοφορία που είναι και της μόδας τώρα με τις εκλογές και τώρα που το σκέφτομαι κακώς δεν έβαλα υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος ή ακόμα και για ευρωβουλευτής που θα έβγαινα με τα τσαρούχια πρώτος στις ψήφους γιατί καλύτεροι είναι αυτοί όλοι που βάζουν; στο κάτω κάτω της γραφής εγώ σας κάνω και γελάτε και τι καλύτερο πράγμα από το γέλιο και την χαρά ενώ όλοι αυτοί σας συγχίζουν και σας μαυρίζουν τη μέρα αλλά θα το κάνω στις βουλευτικές εκλογές και να έρθετε όλοι να με ψηφίσετε για να μπει επιτέλους και κάποιος σοβαρός στη βουλή και ας είμαι και σκύλος -ή μάλλον ακριβώς γι αυτό- και περιμένω να μου ψηφίσετε την καλύτερη φωτογραφία για να την βάλω στις αφίσες των εκλογών και τώρα σας χαιρετώ με όλη μου την αγάπη και να θυμάστε ότι δεν είναι πάντα γενέθλια η μέρα που γεννιόμαστε αλλά κάποιες φορές είναι η μέρα που αρχίζει η πραγματική μας ζωή και για μένα άρχισε πέρσι σαν σήμερα οπότε χρόνια μου πολλά και να με χαιρόσαστε! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου