Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Ηρακλής ο κούκλος!

 

Ηρακλής ο κούκλος!

Ότι είμαι κούκλος το ξέρω, έχω το γνώθι σαυτόν κι ας με λέει ψωνάρα ο Ρόμπι, αλλά τώρα μιλάμε για πραγματικό ΚΟΥΚΛΟ, αυτόν που έφτιαξαν τα μαγικά χεράκια της θείας Αγγελικής (σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ θειούλα μου) και που μου τον έκανε δώρο η μάνα/μάνατζερ γιατί το βιβλιάκι μου πάει, λέει, πολύ καλά (μάλλον εννοεί ότι πάει στις αγκαλιές σας, φίλοι μου) και είναι πολύ χαρούμενη και γι αυτό και που μπορεί να βοηθάει τα αδέλφια μου τα αδεσποτάκια από τα έσοδα; έξοδα; του βιβλιακίου (δεν τα πάω και καλά με τα οικονομικά) εμένα με νοιάζει που με αγαπάτε και που γνώρισα από κοντά τόοοσα πολλά φιλαράκια και συνεχίζω κάθε μέρα να γνωρίζω κι άλλα και πάω τώρα να παίξω με τον κούκλο μου και ΟΧΙ, δεν θα τον μασουλήσω αν και μου πέρασε από το μυαλό γιατί σαν να μου φαίνεται ότι είναι πιο όμορφος ακόμα κι από μένα (αν είναι δυνατόν!) ιδίως με τις υπέροχες αυτούμπες του που τόσο τέλεια τις πέτυχε η θεία Αγγελική και πολλά φιλιά σε όλους

Ο Ηρακλάκος σας!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου