Σάββατο 20 Μαΐου 2017


Πάροδος Μουσών 9

Βούτηξα και εγώ στα σαγηνευτικά νερά της δεκαετίας του 60' και 70' διαβάζοντας το βιβλίο σου αυτές τις μέρες...Ένιωσα να γίνομαι και εγώ μία ακόμη αδερφή της Θάλειας, της Κλειώς και της Μέλπως.

Τί να πω για την κυρία Ουρανία και τί να πρωτοθυμηθώ για τις όμορφες περιγραφές σου για τη Βέροια, τη Μπαρμπούτα και τόσα άλλα μονοπάτια που έχω και εγώ διασχίσει, μόλις πρόσφατα... Ήταν ένα όμορφο ταξίδι που με παρέσυρε σε μέρη και χρόνια που δεν έχω ζήσει, αλλά έχω ακούσει τόσα... Το πιο όμορφο απ' όλα για μένα, ήταν η ανωτερότητα των ψυχών που αντιμετώπισαν όλες τις δυσκολίες της ζωής μ’ ένα χαμόγελο πικρίας αλλά και ελπίδας συγχρόνως...

 Έτσι είναι η ζωή… Έτσι πορευόμαστε και ζούμε και εμείς, μέσα σε όλες τις δεκαετίες τώρα που μας έτυχε να συντροφεύσουμε με την παρουσία μας... Τέλος, σαν να είδα την καρδούλα σου να σεργιανάει στα σοκάκια της Βέροιας και δεκάδες στιγμές λύτρωσης όταν τα όνειρα των ηρωίδων σου γίνονταν πραγματικότητα.

Μπράβο, Βάσω μου, ήταν υπέροχο! Τα φιλιά μου στην πατρίδα σου, Βέροια, που μόνο αγάπη έχει να σου θυμίζει και χιλιάδες αναμνήσεις παντοτινά να σου χαρίζει...

Αλεξάνδρα Κουρκούδιαλου - συγγραφέας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου