Τετάρτη 24 Μαΐου 2017


ΨΥΧΗ ΓΡΑΜΜΕΝΗ - Κώστας Μπέζας

Εκδόσεις  ΠΝΟΗ

Διάλεξα το βιβλίο σου, φίλε μου Κώστα, να μου κρατήσει συντροφιά στην πτήση για Γενεύη για να δω τα εγγόνια μου μιας και μιλά για τη δική σου γιαγιά και την μοναδική σας σχέση. Δεν ξέρω αν έκανα καλά μιας και βούρκωνα κάθε λίγο και λιγάκι, κάποιες φορές τα μάτια έτρεχαν και οι γύρω με κοιτούσαν παραξενεμένοι.

Θέλω να πω μ’ αυτό ότι με συνεπήρε, με άγγιξε βαθιά. Έζησα έντονα κάθε του λέξη, άλλοτε ως εγγόνα κι άλλοτε ως γιαγιά, περπάτησα μαζί σου στις θύμησες των παιδικών σου χρόνων, αγάπησα την γιαγιά Μαρία, την θαύμασα, έμαθα πράγματα από αυτήν μέσα από την αφήγησή σου. Μια αφήγηση που είναι πραγματική ποίηση δοσμένη σε πεζό αφού καταθέτεις την ψυχή σου, την «ψυχή γραμμένη» σου, όπως σε αποκαλούσε Εκείνη, μέσα από εικόνες γεμάτες λυρισμό και νοσταλγία. Από κάθε σου λέξη, από κάθε σου φράση αναβλύζει η απέραντη αγάπη, ο βαθύτατος σεβασμός, ο ακατάλυτος δεσμός που σε έδενε και θα σε δένει πάντα μ’ εκείνη την πραγματικά ξεχωριστή γυναίκα.

Τα αποσπάσματα που επέλεξα είναι μέρος μόνο των όσων με εντυπωσίασαν περισσότερο - θα μπορούσα να έχω αντιγράψει πολύ περισσότερα, ίσως κι ολόκληρο το βιβλίο!

Κώστα Μπέζα, εκλεκτέ κι αγαπημένε μου φίλε, σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για το υπέροχο ταξίδι! Τα θερμά μου συγχαρητήρια και να είσαι πάντα καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου