Κυριακή 19 Μαΐου 2013

«Κουράστηκα να ζω»



"Κουράστηκα να ζω" 



Κουράστηκα να ζω
Το γέρικο να σέρνω βήμα
Σε πορείες φθαρμένες
Σε οδούς αδιέξοδες



Κλεισμένος στα τείχη της σιωπής μου
Ψάχνω να βρω διέξοδο
Την Κερκόπορτα του κάστρου
Να δραπετεύσω



Στρέφω τριγύρω το βλέμμα
Θολό από την πατίνα του χρόνου
Κι από το δάκρυ που δεν κύλησε
Και πάγωσε στη ματιά



Μετρώ απουσίες και θλίβομαι
Παρουσίες που έσβησαν
Φίλοι που μ’ εγκατέλειψαν
Για το ταξίδι της λησμονιάς



Αδειάζουν οι θέσεις γύρω μου
Γεμίζουν τα κενά με σκιές
Σιωπηλοί ψίθυροι με καλούν
Χέρια φιλικά μου γνέφουν



Κι Εσύ έχεις φύγει μακριά
Ξέχασες την υπόσχεση της νιότης
Ότι θα ’μαστε μαζί
Ως την άκρη του χρόνου



Κουράστηκα να ζω, Καλή μου
Χωρίς Εσένα, σκιά μου και φως
Στείλε σημάδι και στίγμα
Να κινήσω για το τελευταίο ταξίδι



Να σε βρω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου