Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΙΡΗ ΚΟΛΟΒΟΥ – 24/1/2019

Μιλήσαμε για πολλά. Για το «Βαλς», τις «Μούσες» και την υπό έκδοση «Δωροθέα» - πώς γράφτηκαν, τι πραγματεύονται, για την συνεργασία μου με τις Εκδόσεις ΠΝΟΗ. Για τα «Αποτυπώματα» και τα ποιήματα που διαβάσαμε και  τις «Φρίντα & Βικτώρια», την νουβέλα που γράψαμε μαζί με την αγαπημένη μου Φώφη Walter Κυρλίδου. Για τους «Άθλους του Ηρακλή» που τόσο αγαπήσατε και την ζωή μας με τα τετράποδα της οικογένειας. Για τον αγώνα που κάνουμε οι φιλόζωοι να προστατεύσουμε και να περιθάλψουμε τα αδέσποτα.
Μιλήσαμε για τα παιδικά μου χρόνια στην Βέροια, την πατρίδα της καρδιάς μου, και για το πώς γεννήθηκε η αγάπη μου για το διάβασμα που εξελίχθηκε στην αγάπη μου για το γράψιμο. Για την πορεία μου στον χώρο της Ιατρικής και, μετέπειτα, της συγγραφής. Για την βαθιά μου πεποίθηση ότι η κάθε μέρα είναι πολύτιμη και πρέπει να την ζούμε γεμάτα.
Μιλήσαμε για τον άντρα μου, τον γιατρό Μανώλη Αναστασίου, και το σπουδαίο έργο που παράγεται στην Μονάδα Πόνου του «Θριάσιου»  Νοσοκομείου για την ανακούφιση του χρόνιου πόνου. Για τα παιδιά μας που ζουν στο εξωτερικό. Για τα δυο μας εγγόνια που μεγαλώνουν στην Ελβετία και για το τρίτο, το μελλούμενο, που θα γεννηθεί στην Αγγλία στις αρχές του καλοκαιριού.
Μαίρη  μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς για την τόσο όμορφη και τόσο -κυρίως- ευχάριστη κουβέντα μας! Υπήρξες εξαιρετική οικοδέσποινα, πραγματικά την απόλαυσα την συζήτησή μας κι εύχομαι καλή συνέχεια στην εκπομπή σου και πάντα επιτυχίες! 

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.mixcloud.com%2F%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%8D%2F%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85%2F%3Ffbclid%3DIwAR1DhZDAejtLh3uP6dgGgNbMXxEf1bUMKXX9tulmstq7xO8ASNVpsWUYEl4&h=AT1396aUcrrTdV5Sp_cKSGJjhfeAz1V_qX1XqkN7QBrZnJDr4S-AGpV8T4Gp4mMuibPwiyavTgfIik0EyZNsSRY9GNl6A62mYXBIg8_nzEC4J9ctMU3y3ZCVFyv-KsspK76F 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου