Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020


Ολυμπία Χριστοδουλή

Αχ θεία Ολυμπία μου πόσο πολύ είμαι συγκινημένος και χαρούμενος με όλα αυτά τα τόσο όμορφα που μου γράφεις και σου στέλνω ένα μεγάααλο φιλί σαν εκείνα που σου δώνω όταν έρχεσαι σπίτι μου και πέφτω στην αγκαλιά σου και σε ρίχνω και κάτω καμιά φορά αλλά εσύ δεν μου θυμώνεις γιατί αγαπιόμαστε πολύ εμείς οι δυο και δεν θα χωρίσουμε ποτέ, εντάξει;;;
Φιλιά ο Ηρακλάκος σου!
😘🥰🌺
«Φίλοι μου
Αυτό είναι το βιβλίο του Ηρακλή ενός μαύρου σκύλου που έσκασε μύτη πριν από δύο χρόνια στις ζωές μας ,ένα ακόμα αδέσποτο κουταβάκι από τα τόσα του δρόμου που βρέθηκε τυχαία στο διάβα της μαμάς του. Τον λατρέψαμε όλοι από την πρώτη στιγμή μας, συγκινούσε με την κουταβίσια του γλυκύτητα και γελούσαμε με τα κατορθώματα του που δεν ήταν και λίγα!
Σταδιακά η μαμά του ξεκίνησε να τα γράφει και να τα αναρτά στο facebook δια στόματος Ηρακλή και να γίνονται η αιτία να διασκεδάζει μαζί μας και ο κόσμος που τα διάβαζε. Έτσι ο Ηρακλής απέκτησε το κοινό του. Ανθρώπους που τον αγάπησαν και απολάμβαναν τις περιπέτειες του.
Και κάπως έτσι ο Ηρακλής έγινε βιβλίο ένα παραμύθι για μικρούς και μεγάλους, που σκοπό έχει να μας δώσει την ευκαιρία να κατανοήσουμε και τους δικούς του προβληματισμούς, σκέψεις, αλλά και να γνωρίσετε αυτό το υπέροχο πλάσμα μέσα από τα δικά μας μάτια που τον λατρεύουν για την ατίθαση ανένταχτη αλλά και πολύ αγαπησιάρα φύση του.
Όλα τα έσοδα από το βιβλίο θα στηρίξουν φιλοζωικές δράσεις».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου