Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020


Λίλυ Καρμίρη

Τι όμορφη και τι αριστοκρατική που έχεις γίνει αγαπημένη μου φίλη Λούνα καλά μου τόλεγε η μάνα πως είσαι ξεχωριστό πλάσμα και μου φαίνεται πως αρχίζω να σε ερωτεύομαι και σένα όπως και τις άλλες σκυλίτσες που μου έστειλαν την αγάπη τους για μένα και το βιβλιάκι μου και το είπα στη μάνα και μου είπε καρδιά αγκινάρα έχεις και καθόλου δεν το κατάλαβα αυτό, μπας και ξέρεις εσύ τι πα να πει; και να έρθεις μια μέρα στο σπίτι μου να κάνουμε όοολες τις ματσολιές που γράφω εκεί μέσα, εντάξει; και πολλά φιλιά από τη μάνα και μένα σε σένα και τη μαμά σου την Lily 😘 και σε όοολη την όμορφη οικογένειά σου
ο Ηρακλάκος σας! 
🥰

«Εγώ επέμενα ότι είναι νόστιμο, εκείνη πως είναι διδακτικό, τελικά όπως πάντα κ με καλή διάθεση βρήκαμε τη μέση λύση.... Είναι ένα διδακτικό σκύλο 🐾 βιβλίο για μικρούς κ μεγάλους με νόστιμες κ πικάντικες περιπέτειες του φίλου μου κ αγαπημένου μου Ηρακλάκου 🐾 που πολύ τον αγαπώ κ που ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με την αφιέρωση που μου έκανε κ που με θεωρεί φίλη του καθώς κ για το σφραγιδάκι του.... 🐾 που τον κάνει κ επίσημα ΣΥΓΓΡΑΦΈΑ!! ... 😉😉 Υπόσχομαι να το μελετήσω όλο μα δεν ξέρω αν η μαμά θα συμφωνήσει κ στην πρακτική του εφαρμογή από μέρους μου... 😀😀😀 
Όπως κ να έχει σου εύχομαι καλέ μου φίλε τεράστια επιτυχία καθώς κ στη μοναδική μάνατζερ σου κ να πάρει το βραβείο του καλύτερου σκυλο🐾βιβλίου της χρονιάς!!! 
Με αγάπη η Luna σου!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου