Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020


Τόνια Βασιλάκη

Είσαι σωστός άρχοντας Γουλφάκο μου κι εγώ πολύ τυχερός που έχω έναν τόσο σπουδαίο και αρχοντικό και καλόγνωμο φίλο και πολλά φιλιά 😘σε σένα και στη μαμά σου και να της πεις πως την ευχαριστώ πολύυυ 🥰για τα τόσα όμορφα κι αγαπησιάρικα γράφει για μένα και το βιβλιάκι μου και να ξέρεις πως κι εσύ είσαι ΠΟΛΥ τυχερός που έχεις μάνα την θεία Τόνια!!!😍

«🐾😊 χαίρεται και ο Γουλφάκος μαζί μου, που βλέπει να χαμογελώ, καθώς διαβάζω τους άθλους σου, Ηρακλή μας αγαπημένε.... τόσες πολλές εμπειρίες, τόσα πολλά κατορθώματα και σκανταλιές , αλλά και συγκινητικές στιγμές. Βούρκωσα και εγώ σε αρκετές. Γέλασα με τις ζαβολιές σου, ταξίδεψα σε πολλές άλλες, αγνάντευα μαζί σας τη θάλασσα, περπατήσαμε παρεούλα με το χάραμα....αισθάνθηκα το σπρώξιμο του ανέμου στη μεγάλη βόλτα στο φάρο. Εκεί ένιωσα τη συγκίνηση και την αγάπη της Βασούλας μας γι αυτό το μέρος...σκέφτηκα αμέσως την Ολίβια, την καινούργια της νουβέλα, ξέρεις εσύ εξυπνούλη μου 😍

Ήσουν ένα απίστευτα τυχερό κουταβάκι Ηρακλή μου, ζωηρό, ευαίσθητο, προστατευτικό και πολύ αγαπησιάρικο. Μακάρι όλα τα αδεσποτάκια να έχουν τη δική σου τύχη, να βρίσκουν τέτοιες γεμάτες αγάπη, ζεστές αγκαλιές σαν αυτή που είσαι εσύ τώρα.

Ηρακλή, Βασιλική εντυπωσιακά υπέροχο το βιβλιάκι σας, δίνει χαρά με τις αληθινές ιστορίες, την απολαυστική αφήγηση και τα εύστοχα τρυφερά μηνύματα.

Ευχαριστούμε!»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου