Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Παγκάκι και φως



-Καλησπέρα!
- Καλώς το! Άργησες απόψε κι είπα με ξέχασες...
- Εγώ;;; Να σε ξεχάσω εγώ; Αποκλείεται... γιατί με πληγώνεις τώρα;
- Μα... είναι ώρα αυτή που ήρθες; Τουλάχιστον τρία τέταρτα καθυστέρηση, μ’ έφαγε το σκοτάδι, η μοναξιά και το αγιάζι... 
- Συγνώμη καλό μου... δεν φταίω εγώ, είχαμε κάποιο πρόβλημα στα κεντρικά κι άργησα να ξεκινήσω για νάρθω να σε βρω... και κάνει κι ένα κρύο απόψε...
- Κι εγώ περίμενα... και περίμενα... ήρθαν τα καράβια, έφυγαν... κι εσύ πουθενά... 
- Ήρθα όμως – δεν ήρθα; Και δεν θα φύγω ούτε λεπτό από κοντά σου όλη νύχτα! Μαζί θα ακούμε τη θάλασσα να σιγομουρμουρίζει και μαζί θα δούμε τον ήλιο να ξεπροβάλλει από το βουνό! Σύμφωνοι;
- Μου το υπόσχεσαι;
- Στο υπόσχομαι!
- Εντάξει τότε... χαλάλι η αναμονή... Καλό μας βράδυ, αγαπημένο μου φως!
- Καλό μας ξημέρωμα, αγαπημένο μου παγκάκι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου