Τετάρτη 1 Απριλίου 2015


Από "Τα στιχάκια μου"
 
Ο πίνακας είναι του αδελφού μου,
Χρίστου Αποστολόπουλου.
 
Ρόδινες λάμψεις
 
Βούτηξες φλογάτος
Ήλιε μου
Πίσω από λόφους απαλούς
 
Σκορπώντας ρόδινες λάμψεις
Στα ήσυχα νερά
 
Ως κι ο ασάλευτος φάρος
Π’ αγναντεύει το πέλαγο σιωπηλός
Γέμισε πιτσιλιές χρωματιστές
 
Σαν από ζωγράφου χρωστήρα
 
 
Βούτηξες φλογάτος
Ήλιε μου
Πίσω από λόφους απαλούς
Σκορπώντας ρόδινες λάμψεις
Στα ήσυχα νερά
Ως κι ο ασάλευτος φάρος
Π’ αγναντεύει το πέλαγο σιωπηλός
Γέμισε πιτσιλιές χρωματιστές
Σαν από ζωγράφου χρωστήρα

"Από "Τα στιχάκια μου"
Ο πίνακας είναι του αδελφού μου, Χρίστου Αποστολόπουλου.
Καλό βράδυ φίλοι μου! :)

Ρόδινες  λάμψεις      

Βούτηξες φλογάτος
Ήλιε μου
Πίσω από λόφους απαλούς

Σκορπώντας ρόδινες λάμψεις
Στα ήσυχα νερά

 Ως κι ο ασάλευτος φάρος
Π’ αγναντεύει το πέλαγο σιωπηλός 
Γέμισε  πιτσιλιές χρωματιστές

Σαν από ζωγράφου χρωστήρα"
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου