Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019



Magnolia grandiflora

Την είδα από μακριά να σκεπάζει μεγαλόπρεπη κι ολάνθιστη τον φράχτη και το μεγαλύτερο μέρος του πεζοδρομίου. Πραγματικά εντυπωσιακή με τα καταπράσινα γυαλιστερά της φύλλα και τα αναρίθμητα ολόλευκα άνθη της.  Καθώς πλησίαζα με υποδέχτηκε ένα φίνο διακριτικό άρωμα που μου θύμιζε αόριστα γιασεμί και  που γινόταν όλο και πιο έντονο όσο μίκραινε η απόσταση ανάμεσά μας.
Στάθηκα για κάμποσο και την θαύμαζα μη γνωρίζοντας ακόμη τι φυτό/δέντρο είναι κι έκοψα ένα κλωναράκι με μερικά λουλούδια επάνω για να το φέρω στο σπίτι - να μας μοσχοβολήσει και να έχω την ευκαιρία να το φωτογραφίσω από κοντά και να ψάξω να βρω τι είναι.
Και καθώς αναρωτιόμουν πού να ψάξω μου ήρθε απρόσμενα η έμπνευση - μήπως είναι μανόλια; Έδωσα στα γρήγορα το λήμμα στο Google και δεκάδες εικόνες από μανόλιες όλων των ειδών εμφανίστηκαν μπροστά μου οπότε δεν έμενε παρά να ψάξω να βρω την «δικιά» μου με βάση την κοντινή μου φωτογραφία - για να καταλήξω στην magnolia grandiflora  που πιστεύω πως είναι ακριβώς το μοσχοβολιστό κατάλευκο δέντρο της γειτονιάς μας.
Magnolia grandiflora  λοιπόν! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου