Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020


Το βιβλιάκι μου

Αγαπημένοι μου φίλοι είμαι τόσο μα τόσο χαρούμενος αφού τρέμουν τα ποδαράκια μου από τη συγκίνηση γιατί έχω επιτέλους το βιβλιάκι μου στην αγκαλιά μου που είναι υπέροχο και σας το παρουσιάζω με πολλή υπερηφάνεια που είναι και γεμάτο φωτογραφίες μου γιατί είμαι κι ένας κούκλος κι αν το θέλετε να το πάρετε και να με καμαρώσετε και να διαβάσετε τις περιπέτειές μου μπορείτε να στείλετε μήνυμα στη μάνα που την διόρισα διαχειρίστρια manager (με ποσοστά παρακαλώ, όχι τζαμπέ) να σας το στείλει κι ακόμα μπορείτε να πάρετε και παραπάνω από ένα για να το κάνετε δώρο στο εγγονάκι σας ή στο βαφτιστήρι σας αλλά το πιο σπουδαίο είναι πως συμφωνήσαμε με την μάνατζερ να δώσουμε όλα τα λεφτά του βιβλιακίου στους φίλους μας τα αδεσποτάκια που είναι άρρωστα ή τραυματισμένα ή δεν έχουν πού να μείνουν και τώρα γεια σας, πάω να το ξεφυλλίσω προσεκτικά μπας και μας έχει ξεφύγει κανα λάθος και γίνουμε και ρεζίλι, και σας φιλώ πολύ πολύ

ο ευτυχισμένος Ηρακλάκος σας!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου