Σάββατο 27 Ιουνίου 2015


Δυο λαλούν... τα ΑΤΜ       

 

 

---Μάλλον καλοδιάθετο σε βλέπω σήμερα -τουλάχιστον καλύτερα από χτες το πρωί, που είχες αναστατωθεί με το δημοψήφισμα.

---Μια χαρά βλέπεις και μια χαρά είμαι.

--- Έμαθες κάτι από τις μυστικές πηγές και τους πράκτορές σου; Έγινε κάτι που δεν ξέρω;

---Έγινε του ΑΤΜ!

---Έλα μου;

---ΑΤΜ παιδί μου, τα μηχανάκια αυτόματης ανάληψης των τραπεζών.

---Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω...

---Κάτσε να στο κάνω λιανά. Χτες το πρωί, μετά το τηλεφώνημα, ξαμολύθηκα, ως γνήσιος Έλλην, να βρω ΑΤΜ και να σηκώσω τα λεφτάκια μου. Μέχρι το μεσημέρι είχα γυρίσει καμιά δεκαπενταριά τουλάχιστον στην ευρύτερη περιοχή των νοτίων προαστίων -από Παλιό Φάληρο μέχρι Ανάβυσσο.

---Και; Βρήκες, σήκωσες;

---Μόνο στο πρώτο, κάτι ψιλά. Στα υπόλοιπα απλά περίμενα να μου δώσει ο μηχανάκης τον απόθαρρό μου, όπως είχε κάνει στους πριν από μένα στην ουρά.

---Είχε ουρές;

---Σαν του δεινόσαυρου, του τυραννόσαυρου Ρεξ!

---Κι αφού δεν είχαν λεφτά τα μηχανάκια, εσύ γιατί περίμενες;

---Τζόγος, παιδί μου, τζόγος! Έλεγα, νάτο, τώρα θα δώσει σε μένα τα πέντε τελευταία εικοσάευρα! Σαν το lotto ένα πράμα!
---Καλά, τόχεις χάσει εντελώς! Σε ΑΤΜ ήσουν, όχι σε κουλοχέρη!

---Καλύτερα από κουλοχέρη, τουλάχιστον δεν έβαζα λεφτά -μόνο περίμενα!

---Λεφτά δεν μάζεψες, σε ουρές ξεροστάλιασες... προς τι οι χαρούλες, τι κέρδισες;

---Κέρδισα το αζμπέτε!

---Το ποιο;

---Το αζμπέτε, παιδάκι μου, δεν θυμάσαι την παλιά ελληνική ταινία; To know us better που έγινε «αζμπέτε»;

---Τώρα είναι που δεν καταλαβαίνω τίποτε...

---Ξέρεις τι κόσμο γνώρισα στις ουρές; Πόσους καινούργιους φίλους έκανα, τόσες ώρες που περιμέναμε; Με πόσους γείτονες μίλησα, που είχα να τους δω μήνες; Ξέρεις ότι βρήκα δυο συμμαθητές μου, που τους έψαχνα καιρό στο facebook και τους συνάντησα στο ΑΤΜ της Γλυφάδας; Ξέρεις τι ενδιαφέροντα πράγματα έμαθα, που δεν τα λένε στα κανάλια  -όπως για τον τύπο που αγόρασε 33 καρβέλια ψωμί (καρατσεκαρισμένο αυτό!) μπας και ξεμείνει;

---Δεν έχεις κι άδικο για το αζμπέτε.

---Τι σου λέω τόση ώρα -σημεία συνάντησης τα ΑΤΜ!

---Τελικά στα εδωσε τα πέντε εικοσάευρα κανένα μηχανάκι;

---Ναι, το τελευταίο, στην Ανάβυσσο.

---Και τι θα τα κάνεις;

---Τα έκανα ήδη -ουζάκι με μεζέ στην παραλία μαζί με τους καινούργιους μου φίλους!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου