Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015


ΔΥΟ ΛΑΛΟΥΝ... το μπουφάν

---Και τό ’λεγα της μάνα μου - μη μαζεύεις το μπουφάν!

---Ποιο μπουφάν;

---Εκείνο,  το χειμωνιάτικο, με τη γέμιση από φτερά χήνας.

---Φοράς εσύ φτερά χήνας; Καλό!!!

---Επένδυση είναι, έξυπνε, εσωτερική - δεν τα φοράω και στο κεφάλι!

---Και τι το θες το μπουφάν;

---Να πάω για σκι στον Παρνασσό!

---Καλοκαιριάτικα;;;

---Πού το είδες το καλοκαίρι; Επειδή μας καλόπιασε ο Μάης στην αρχή  με τα 35άρια και τα μπάνια στις παραλίες; Για δες τι γίνεται έξω. Ο κακός χαμός!

---Δεν έχω ανοίξει ακόμα τα παντζούρια.

---Με το μαλακό τότε. Μπορεί να δεις τις γλάστρες σου ανάποδα, τα φυτά σου ξεπουπουλιασμένα, την τέντα να ανεμίζει σαν ιστιοφόρο και τη βεράντα σου γενικά βομβαρδισμένη.

---Τόσο χάλια;

---Ένα θα σου πω - για να βγω στην αυλή έπρεπε να ανοίγω δρόμο με τη σκούπα μέσα από το βουνό από φύλλα, κλαριά και μαδημένα λουλούδια που σώριασε ο αέρας μπροστά στην πόρτα μου. Όλος ο κήπος στα πόδια μου, χαλί.

---Και το μπουφάν; Πού κολλάει;

---Κάνει ΚΑΙ κρύο. Χειμώνιασε, παιδί μου, σου λέω!

---Πάω να κατεβάσω κανα πουλόβερ και ν’ ανάψω καλοριφέρ.

---Άντε - και καλό μας χειμώνα!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου