Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015


Δυο λαλούν... το δημοψήφισμα

 

---Έλα, καλημέρα... Κοιμάσαι;

---Ήμαρτον... Τι θες να κάνω, χριστιανέ μου, στις 5 τα ξημερώματα;

---Εγώ ήμαρτον... εδώ ο κόσμος χάνεται κι εσύ κοιμάσαι;

---Χάνεται; Πώς και γιατί;

---Πάμε για δημοψήφισμα, δεν το πήρες χαμπάρι;

---Α, αυτό εννοείς; Ναι, το άκουσα χτες βράδυ στην τηλεόραση.

---Κοίτα αναισθησία, κοίτα αδιαφορία... Εγώ κολλημένος όλη νύχτα μπροστά στην οθόνη με το τασάκι ξέχειλο κι αυτός να λέει «α, αυτό εννοείς» και να κοιμάται του καλού καιρού... Τι να πω, είσαι κατάπτυστος...

---Ούτε κατάπτυστος ούτε αναίσθητος κι αδιάφορος. Ρεαλιστής είμαι και προσπαθώ να είμαι και ψύχραιμος.

---Μωρέ τι μας λες! Βαφτίζουμε την αναισθησία ρεαλισμό κι από δω παν κι άλλοι... τη βολή σου εσύ, τον υπνάκο και τη νιρβάνα σου...

---Ενώ εσύ, που ξενύχτησες φουμάροντας σαν τσιμινιέρα, είσαι ευαίσθητος και ενδιαφερόμενος; Αυτό μου λες;

---Τουλάχιστον ενημερώνομαι, αν μη τι άλλο... δεν γυρνάω πλευρό!

---Ούτε γω γυρνάω - πλευρό ή ματιά. Παρακολούθησα τα νέα, ενημερώθηκα, προσπάθησα να καταλάβω τι συμβαίνει (πράγμα όχι και τόσο εύκολο με τα τόσα αντιφατικά που λέγονται και κυκλοφορούν), μια χαρά ενημερώθηκα.

---Τα γεγονότα τρέχουν, οι εξελίξεις καλπάζουν και...

---Κι εσύ, που ξενυχτάς καπνίζοντας κι ανεβάζοντας σφύξεις και πίεση, θα τα επηρεάσεις;

---Παρντόν;

---Αυτό που άκουσες. Ενημερώνομαι, ναι. Σκέφτομαι, ναι. Προβληματίζομαι, ναι. Αγχώνομαι αρκούντως, ναι. Αλλά ΔΕΝ τρελαίνομαι, δεν ξενυχτάω, δεν παθαίνω κατάθλιψη, δεν πέφτω στα σκληρά. Θα μετρήσω τα πράγματα όσο καλύτερα μου επιτρέπουν η πληροφόρηση, οι γνώσεις, η εμπειρία και η κρίση μου και θα πράξω κατά συνείδηση όταν και αν κληθώ να αποφασίσω σαν πολίτης αυτής της χώρας. Ωστόσο, παράλληλα, θα χαίρομαι τα μικρά, τα απλά, τα καθημερινά μου - τα τόσο σημαντικά. Και, πρώτα και κύρια, αυτό που είπες αρχή αρχή.

---Ποιο;

---Το «καλημέρα» -την καινούργια μέρα που αξιώθηκα να δω, έστω και παράωρα χάρη στο «χαρούμενο» πρωινό σου ξύπνημα. Δύσκολη, εύκολη, ευοίωνη, δυσοίωνη, δεν έχει και τόση σημασία – αρκεί που είναι μια καινούργια μέρα...

Καλημέρα λοιπόν - σε σένα και σ’ όλους, τους ξενυχτήσαντες και μη!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου