Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019



Οι άθλοι του Ηρακλή
Ο επιστήμονας  25/7/2019

Θα σας έχει πει βέβαια η μάνα - που δεν αφήνει και τίποτα κρυφό- πως εκτός από ένα σωρό γατιά έχουμε κι ένα χελωνάκι μωρό που το έσωσε εκείνη από τα δόντια της γάτας Τζίντζερ πέρσι τον Σεπτέμβρη που ήταν ακόμα πιο μωρό και το έβγαλε Σταύρο γιατί, λέει, εκείνη τη μέρα γιόρταζε ο Σταύρος κι εγώ απορώ πού ξέρει πως είναι Σταύρος κι όχι Σταυρούλα αφού δεν φαίνεται ακόμα αν είναι αγοράκι ή κοριτσάκι αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας, το θέμα μας είναι πως ο Σταύρος όλο το χειμώνα ήταν σε ένα αμμολεκανάκι των γατιών με χώμα και φύλλα, στο σαλόνι παρακαλώ, και κάθε μέρα η μάνα τον έβαζε σε ένα μπανάκι με νερό και μετά του έβαζε χορταράκια να φάει κι έτσι την έβγαλε καθαρή το χελωνάκι κι άρχισε να μεγαλώνει τώρα το καλοκαίρι και είπε η μάνα πως θα πρέπει σιγά σιγά να συνηθίζει και τον κήπο για να μπορέσει κάποια στιγμή να το αφήσει ελεύθερο αλλά πού να το τολμήσει τώρα που είναι ακόμα μια σταλιά και θα τον αρπάξουν πάλι τα γατιά -κι εγώ εδώ που τα λέμε, όχι για να το πειράξω αλλά για να το δω από κοντά- κι έτσι έφερε ένα μεγάλο κλουβί και του έβαλε χώμα και φυλλαράκια κι έβαλε τον Σταύρο μέσα κι εκείνος άρχισε να βολτάρει πάνω κάτω κι εγώ τον χάζεψα λιγάκι και μετά βαρέθηκα αφού δεν μπορούσα να τον ακουμπήσω κι έφυγα -αν και κοπάνησα εδώ που τα λέμε λιγάκι τα κάγκελα της κλούβας- και μετά είδα τον Ρόμπι να έχει ξαπλώσει φαρδύς πλατύς δίπλα του και στην αρχή δεν έδωσα σημασία και είπα, θα ζεσταίνεται και κάθεται στη δροσιά, αλλά εκείνος δεν κουνιόταν για πολλή ώρα και τον κοίταζε κι άρχισα να τον πειράζω τι έγινε μεγάλε, του είπα, ερωτεύτηκες το χελωνάκι; αλλά εκείνος μου είπε σοβαρά πως παρακολουθεί τον Σταυράκο και τον μελετάει επιστημονικά να δει πώς ζει και τι κάνει και κρατάει σημειώσεις για να γράψει μια εργασία για τα χελωνάκια που κανονικά δεν πρέπει να τα έχουμε κλεισμένα σε κλουβί γιατί είναι άγρια ζώα όχι δηλαδή αγριευτικά αλλά ζώα της φύσης κι όχι του σπιτιού κι ότι πρέπει να ζουν ελεύθερα αλλά και πώς να το άφηνε η μάνα πέρσι στα χωράφια που θα τον άρπαζε κανα άλλο γατί και θα πήγαινε καλλιά του γι αυτό και το μεγαλώνει προστατευτικά μέχρι να μπορεί να το αφήσει ελεύθερο στον κήπο κι εγώ τέντωσα με θαυμασμό τις αυτούκλες μου που έχω έναν τόσο σοφό επιστήμονα αδελφό και τον ρώτησα πού τα ξέρει όλα αυτά και μου απάντησε ότι κάθεται στο λάπτοπ της μάνας όποτε δεν το χρειάζεται εκείνη και τα βρίσκει στο internet κι εκεί σαν να ντράπηκα λιγάκι που εγώ ασχολούμαι μόνο με παιχνίδια στον υπολογιστή και του υποσχέθηκα πως θα αλλάξω και θα αρχίσω κι εγώ να  διαβάζω για όλα αυτά τα θαυμαστά να γίνω κι εγώ σοφός και επιστήμονας και θα γράψω μια εργασία για τις δεκαοχτούρες που κάθονται πάνω στα σύρματα και κουτσουλάνε την μπουγάδα της μάνας κι εκείνη τις κυνηγάει με τη σκούπα τσιρίζοντας κι αυτό έχει και πιο μεγάλη πλάκα από τον Σταυράκο και τώρα σας αφήνω, πάω να τον δω αν έφαγε όλο του το φαΐ και καλή σας μέρα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου