Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

ΔΥΟ ΛΑΛΟΥΝ... το ψυγείο

--Έχω πρόβλημα με το χέρι μου...
--Αρθριτικό;
--Όχι, αναρχικό!
--Έλα μου;
--Πρόβλημα αυτονομίας...
--Πάλι δε σε πιάνω...
--Εκείνο πάλι πιάνει... ό,τι βρει στο ψυγείο...
--Πάμε πάλι από την αρχή γιατί - ΔΕΝ...
--Δώσε προσοχή - πάω στο ψυγείο και το ανοίγω  για να πάρω ένα μήλο..
--ΟΚ
--Αλλά αντί για μήλο πιάνω το μιλφέιγ...
--Καμία σχέση... αλλά πού πάει το αναρχικό;
--Παιδάκι μου – θέλω το μήλο αλλά το χέρι αυτονομείται και παίρνει το μιλφέιγ...
--Και πού το ‘χεις το μυαλό σου;
--Εδώ είναι το θέμα – το μυαλό λέει μήλο και το στομάχι μιλφέιγ!
--Σκεφτεται και το στομάχι;
--Το ψυγείο φταίει...
--Ώπα... αχταρμά μου τα ‘κανες  - το ψυγείο;;;
--Ναι, έχει αυτήν την καταλυτική επίδραση το άνοιγμα της πόρτας του - μπλοκάρει το μυαλό μου, επιδρά στο στομάχι μου, επηρεάζεται το χέρι μου και απλώνεται στα γλυκά...
--Μια απλή ερώτηση πριν τα παίξω εντελώς από από την παρανοϊκή σου προσέγγιση – είναι κακό το μιλφέιγ;
--Αν κάνεις δίαιτα, ναι...
--Αν κάνεις δίαιτα ΔΕΝ αγοράζεις μιλφέιγ... φεύγω, άντε γεια...
--Πού πας;

--Στο φαρμακείο για ηρεμιστικά – και στο ζαχαροπλαστείο για μιλφέιγ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου