Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

«Πάροδος Μουσών Εννιά»

Η κριτική/σχολιασμός του βιβλίου μου «Πάροδος Μουσών Εννιά» από την εκλεκτή  μου φίλη Νίκη Σύρπα, την οποία  ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο ζεστά κι επαινετικά της λόγια!

Να διευκρινίσω εδώ ότι οι ιστορίες των τριών αδελφών/ηρωίδων  είναι  πραγματικές. Η Κλειώ είναι η αληθινή ιστορία της ζωής της μητέρας του άντρα μου (γι αυτό και το βιβλίο είναι αφιερωμένο «στη Μαρία, τη δεύτερη μάνα μου») ενώ η Θάλεια και η Μέλπω ήταν πράγματι αδελφές, υπαρκτά πρόσωπα στον ευρύτερο συγγενικό μου κύκλο, και οι ιστορίες τους πέρα για πέρα αληθινές (δυο γάμοι, Αμερικές, δολοφονίες  κλπ). Εγώ απλά τις «αδέλφωσα» όλες, δημιούργησα και την μάνα Ουρανία και τις έβαλα να ζουν στη Βέροια, στην αυλή που μεγάλωσα.

Από την Νίκη Σύρπα:

«Βάσω μου χθες τελείωσα το βιβλίο σου "Πάροδος Μουσών 9". Με καθήλωσε εξίσου όπως και το "Βάλς μιας ζωής". Όλοι οι ήρωες του τραγικοί που απίστευτες συμπτώσεις της ζωής τους ήθελαν να είναι μαζί!

Το αντάριασμα της ψυχής της  Ουρανίας, αυτό το πάλεμα για το σωστό και το δίκιο για το καλό των παιδιών της, με συγκίνησε βαθειά - ειδικά όταν κατέληξε στην τραγική απόφαση να δώσει στη αδελφή της το δικό της παιδί για να ζήσει μία καλύτερη ζωή. Και πόση σύμπνοια και μεγάλη αγάπη μεταξύ των αδελφών! Παρέμεινε αλώβητο το συναίσθημα ακόμα κι όταν έφυγε μακριά η μία από την άλλη. Η αγάπη η αδελφική νίκησε την απόσταση. Υποδειγματική!

Τελικά φαίνεται, διαβάζοντάς σε κανείς, πόσο πράγματι πολύ αγάπησες αυτή την πόλη. Αν κι έφυγες μικρή, έμειναν τα πάντα ανεξίτηλα στην μνήμη σου, σαν να μη πέρασε ούτε μία μέρα. Σαν να μην έφυγες ποτέ και συνέχιζες να παίζεις αμέριμνα στην αυλή της Παρόδου Μουσών 9. Θυμάσαι τα πάντα - δρόμους, τοπωνύμια, συνοικισμούς, όλα.Τελικά, πάντα ζει μέσα μας ό,τι αγαπήσαμε!

Υπέροχο βιβλίο με μια γλώσσα που εγώ θαυμάζω,γιατί μου γλυκαίνει την καρδιά - μου βγάζει τρυφερά και γλυκά συναισθήματα, ανθρώπινα. 

Συγχαρητήρια, Βάσω μου, για ένα ακόμα συναρπαστικό ταξίδι που έκανα μέσα από τους ήρωες των παιδικών σου χρόνων, που με τόσο όμορφο τρόπο μας τους γνώρισες!»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου