Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018


Οι άθλοι του Ηρακλή

Το μπάνιο



Και το είδα εγώ, φίλοι μου, το όνειρο το σημαδιακό που ήταν, λέει, το μπολάκι μου γεμάτο μεγάλες τραγανές κροκέτες και πήγα να τους ορμήξω και ξαφνικά αυτές έβγαλαν φτερά και πέταξαν όλες μα όλες ψηλά κι εγώ χοροπηδούσα αλλά δεν τις έφτανα και πώς να το εξηγήσω εγώ αυτό που είμαι μόνο ένα απλό κουταβάκι κι εκείνη την ώρα ήρθε η μαμά και πήρε τον Ρόμπι και του είπε "πάμε για μπάνιο" κι εκείνος στραβομουτσούνιασε και παραξενεύτηκα εγώ γιατί κάνει ό,τι μα ό,τι του λέει κι εκείνη πήγε και τον έδεσε σε ένα σκοινί στην ελιά κι άρχισε να του ρίχνει νερό με κάτι άσπρους αφρούς στην πλάτη κι εγώ φρίκαρα γιατί το νερό το πίνουμε - άντε και να το πλατσουράμε στην κατσαρόλα - κι όχι να μας το μπουγελώνουν κι όσο να τα σκεφτώ όλα αυτά τελείωσε με τον Ρόμπι και την είδα να έρχεται προς το μέρος μου με ένα ύποπτο χαμόγελο κι εγώ της είπα αγριεμένος "don't even think about it" γιατί τα αγγλικά μου είναι τέλεια αλλά εκείνη χαμπάρι δεν πήρε, μάλλον δεν ξέρει αγγλικά, και με βούτηξε και με έδεσε και μένα στην ελιά κι άρχισε να με τρίβει με ένα σφουγγάρι με αφρό κι εγώ χοροπηδούσα γύρω γύρω κι εκείνη γελούσε κι έλεγε "ωραία τον χορεύεις τον χορό της φωτιάς" και καθόλου δεν ξέρω τι είναι αυτό και μετά πήρε από τη βρύση κάτι σαν τηλέφωνο που έβγαζε νερό σαν ψεκαστήρι κι άρχισε να μου το ρίχνει στην πλάτη και στην κοιλιά και στη μούρη και πολύ τσαντίστηκα κι ήθελα να τη δαγκώσω αλλά δεν με άφηνε και μετά με σκούπισε καλά καλά και μας μπαγλάρωσε στη βεράντα πίσω από τα κάγκελα για να στεγνώσουμε μαζί με τον βούδα τον Ρόμπι που καθόλου δεν τσινάει το χαϊβάνι και την αφήνει να τον βρέχει και του είπα πως η μαμά είναι κακιά κι εκείνος δεν μίλησε παρά σήκωσε την πατουσάρα του και μου έχωσε μια μπούφλα που ζαλίστηκα και μου είπε "να προσέχεις πώς μιλάς για την μάνα, νιάνιαρο" κι εγώ λούφαξα κι άρχισα να του γλύφω τη μούρη για να τον καλοπιάσω κι ήταν ωραία γιατί μύριζε σαμπουάν κι ύστερα κατάλαβα ότι μύριζα κι εγώ ωραία κι είπα, οκέι, μπορεί και να είναι για καλό το μπάνιο αλλά να μην το παρακάνουμε κιόλας, από χρόνου ξανά!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου