Κυριακή 24 Ιουνίου 2018



Ο άθλοι του Ηρακλή - Το βεραντάκι


Είμαι πολύ νευριασμένος…  τι νευριασμένος, έξαλλος είμαι λέμε που πήγε η μαμά και μας μάντρωσε σε ένα μέρος που το λένε βεραντάκι και που είναι πολύ μικρό «καμαρούλα μια σταλιά - δύο επί τρία» που ούτε και τόσο είναι και μας είπε πως πρέπει να κάτσουμε λιγάκι εκεί λέει για να μην εμποδίζουμε έναν κύριο λέει που κουβαλούσε κάτι κούτες και σιγά που θα τον εμποδίζαμε το πολύ πολύ να μπουρδουκλωνότανε λιγάκι και να ’πεφτε  μαζί με τις κούτες και θα είχε και πλάκα και το είπα αυτό στον Ρόμπι και με κοίταξε αυστηρά και μου είπε «δεν γελάμε όταν πέφτουν οι άλλοι, μπορεί να χτυπήσουν» και σιγά που θα χτύπαγε, τα γατιά μας γιατί δεν χτυπάνε όταν πέφτουν από τα δέντρα και εν πάση περιπτώσει άλλο είναι το θέμα μας, το θέμα μας είναι που μας έκλεισε η μαμά στο βεραντάκι και μας έβαλε μόνο νερό, χάθηκε να μας δώσει και κανα κόκκαλο να μασουλάμε κι εγώ τσαντίστηκα και με τον Βούδα τον αδελφό μου που καθόταν σαν χαϊβάνι και περίμενε στωικά (μαθαίνω και αρχαία, σας το είπα; ) να μας ανοίξει η μάνα το πορτάκι ενώ εγώ έψαχνα να βρω τρόπο να το σκάσουμε και προσπαθούσα να βγω από κάτι τρύπες που είχε στον τοίχο σαν εκείνον τον μάγκα τον Άντυ που είχα δει στο έργο «The Shawshank Redemption» αλλά δεν χώραγα κι ούτε και ο Ρόμπι χώραγε, μόνο η βουκεφάλα του πέρναγε από την τρύπα, και είπα «καρότο, δεν χωράω να βγω» κι ο Ρόμπι με κοίταξε παραξενεμένος και μου είπε «τι καρότο  μας τσαμπουνάς» κι εγώ του είπα ότι αυτό είναι βρισιά και τη λέει η μάνα καμιά φορά όταν νευριάζει κι εκεί που περίμενα να μου χώσει καμιά μπούφλα που έβρισα (γιατί είναι και ηθικών αρχών ο νέος) εκείνος άρχισε να γελάει να γελάει μέχρι που έκλαιγε από τα γέλια και μου είπε «δεν λέει καρότο βρε χαζέα, μια άλλη λέξη λέει που αρχίζει από γου κι όχι από κου» αλλά δεν μου την έλεγε γιατί είναι κακιά λέξη και πώς θα μάθω εγώ αν δεν με διορθώνει ο μεγάλος μου αδελφός και στο μεταξύ τέλειωσε κι ο τύπος με το κουβάλημα και μας άνοιξε η μάνα το πορτάκι κι εγώ κατέβηκα τρεχάλα τα σκαλιά και τον κυνήγησα να τον δαγκάσω που εξ αιτίας του κάτσαμε στην απομόνωση κι εκείνος φοβήθηκε πολύ γιατί είμαι και αγριόσκυλο κι έβαλε μια φουλάρα με το αμάξι στην ανηφόρα και σήκωσε ντουμάνι τη σκόνη.

Καλό απόγευμα  φίλοι μου και περιμένω να μου στείλετε inbox την απαγορευμένη λέξη που δεν μου λέει ο στριμμένος ο αδελφός μου γιατί αν δεν τη μάθω θα σκάσω!















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου