Σάββατο 16 Ιουνίου 2018


Μου αρέσει να γράφω - και ο κύριος τρόπος έκφρασής μου είναι ο πεζός λόγος. Ωστόσο σε στιγμές έντονης συγκινησιακής φόρτισης, σε στιγμές ευφορίας, θλίψης, οργής, απογοήτευσης έρχεται ο ποιητικός λόγος να πάρει την σκυτάλη και να αποτυπώσει σε λέξεις όλα αυτά τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου.

«Αποτυπώματα» είναι και ο τίτλος της τρίτης ποιητικής μου συλλογής η οποία κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις Εκδόσεις «Πνοή» ένα χρόνο μετά της έκδοση του δεύτερου μυθιστορήματός μου με τίτλο «Πάροδος Μουσών 9» ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στο τέλος του χρόνου το τρίτο μου βιβλίο, η «Δωροθέα», πάντα από τις Εκδόσεις «Πνοή».

Στα «Αποτυπώματα» λοιπόν συγκεντρώθηκαν οι ποιητικές μου καταθέσεις των τριών τελευταίων χρόνων και θα έχω τη χαρά να σας τα συστήσω, φίλοι μου, στην παρουσίαση που θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 18 Ιουνίου σε μια βραδιά γεμάτη ποίηση, μουσική και όμορφη διάθεση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου