Τρίτη 19 Ιουνίου 2018


«ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ» - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  18/6/2018

Φίλες και φίλοι μου καλημέρα

Η χθεσινή ήταν μια πολύ όμορφη και ξεχωριστή βραδιά για μένα και θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συντελεστές της - γιατί είναι τόσο όμορφο να λες ευχαριστώ για κάτι ξεχωριστό που σου χαρίστηκε!

Θερμά ευχαριστώ λοιπόν στους εκδότες μου Κάκια Ξύδη και Δημήτρη Καραναστάση για την αγάπη και τον ενθουσιασμό με τα οποία αγκάλιασαν τις ποιητικές μου ανησυχίες και αναζητήσεις και προχώρησαν στην έκδοση αυτής της τόσο καλαίσθητης συλλογής, το εξώφυλλο της οποίας κοσμεί ο υπέροχος πίνακας της αγαπημένης φίλης μου Τόνιας Βασιλάκη, την οποία επίσης ευχαριστώ ολόθερμα!

Δέσποινα Μπλαστροπούλου και Χρήστο Νομικέ σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την αγάπη  που διαθέσατε για να μελετήσετε τα ποιήματά μου και στη συνέχεια να αποτυπώσετε σε λέξεις τις εντυπώσεις και τις σκέψεις σας!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Κριωνά και τον γιο του, τον Κωνσταντίνο Κριωνά, που επένδυσαν μουσικά την παρουσίαση με την μοναδική δεξιοτεχνία τους στην κιθάρα!

Ολυμπία Χριστοδουλή, αγαπημένη μου φίλη, σ’ ευχαριστώ από καρδιάς που μοιράστηκες μαζί μου το τραγουδιστικό κομμάτι της βραδιάς - δεν τα πήγαμε και άσχημα!

Παναγιώτη Σιδηρόπουλε και Πόπη Ξοφάκη θερμά ευχαριστώ για την άψογη φωτογραφική και video κάλυψη της εκδήλωσης μέσω του ΒΟΟΚΙΑ!

Για τον Μανώλη Αναστασίου, τον ανεκτίμητο συνοδοιπόρο της ζωής μου, τι να πω! Σ’ ευχαριστώ, καλέ μου, για την αγάπη, την υποστήριξη, την ενθάρρυνση και κατανόηση και, κυρίως, την αντοχή και ανοχή σου σε έναν δύσκολο χαρακτήρα όπως ο δικός μου!

Τέλος το μεγαλύτερο ευχαριστώ ανήκει σε όλους εσάς, φίλες και φίλοι μου, για την αγάπη σας, τα λουλούδια που μου προσφέρατε, την χαρά που μου δώσατε και την τιμή που μου κάνατε με την παρουσία σας στην χθεσινή παρουσίαση των «Αποτυπωμάτων» μου!

Να είστε όλες και όλοι πάντα καλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου