Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018



Οι άθλοι του Ηρακλή - το ημερολόγιο

Μοναχούλι μου   10/4/2018

Το πλώτο πλάγμα που θυμάμαι θτη δωή μου είναι μια μεγάλη μαλλιαλή δεθτή αγκαλιά που ήμουνα μέθα χωμένοθ μαδί με άλλα μικλά μωλάκια θαν κι εμένα και πίναμε γαλατάκι κι αυτή την αγκαλιά τη λέγανε μαμά και πάνω πάνω είχε ένα όμολφο κεφάλι με κάτι γλυκά μάτια που μαθ κοίταδαν όλο αγάπη και μια μεγάλη δεθτή γλώθθα που μαθ έγλυφε κάθε λίγο κι ήμουνα τόθο μα τόθο ευτυχιθμένοθ και ήθυχοθ και αθφαλήθ αλλά αυτό δεν κλάτηθε πολύ γιατί ήλθε έναθ κακόθ άνθλωποθ και με πήλε από τη μαμά μου και με έβαλε θε ένα πλάγμα που το λένε αμάκθι κι εγώ φοβόμουνα και κλαπθούλιδα αλλά εκείνοθ δεν μου έδινε θημαθία και με πήγε θε ένα μέλοθ που δεν το ήκθελα και άνοικθε την πόλτα και με παλάτηθε στο δλόμο κι έφυγε κι εγώ θέληθα να τλέκθω πίθω του για να με πάει πάλι θτη μαμά μου αλλά τα ποδαλάκια μου είναι πολύ κοντά κι εγώ πολύ μικλόθ και δεν τα κατάφελα κι έμεινα μόνοθ μου και πολύ φοβόμουνα κι έκλαιγα αλλά δεν υπήλχε κανείθ εκεί κοντά κι άλχιθα να πελπατάω άκλη άκλη θτο δλόμο γιατί πελνούθαν κι άλλα αμάκθια και τα φοβόμουνα κι αυτά κι έτθι έφταθα μπλοθτά από ένα μεγάλο θπίτι κι είπα δεν αντέχω άλλο, εδώ θα κάτθω κι ό,τι θέλει αθ γίνει και τότε βγήκε από το θπίτι έναθ κύλιοθ που μετά έμαθα πωθ είναι γιατλόθ και τον λένε Διονύθη μαδί με μια κυλία που ήταν η θωτηλία μου γιατί μόλιθ με είδε είπε αναθτατωμένη «τι κάνεις εσύ εδώ μικρούλη μου;» και με πήρε αγκαλίτθα κι εγώ έτλεμα από φόβο και κούλαθη κι εκείνη με χάιδευε και μου έλεγε «μη φοβάσαι γλυκούλη μου, εγώ είμαι εδώ για σένα, θα σε πάρω μαζί μου κι όλα καλά θα πάνε, θα δεις» και με έβαλε θτο δικό της αμάκθι και με πήγε σε ένα άλλο θπίτι που ήταν πολύ δεθτό και μου έβαλε φαγάκι και νελάκι κι είχε κι άλλα δωάκια εκεί αλλά ήταν μεγάλα και τα φοβόμουνα που ήλθαν να με μυλίθουν και τότε με έβαλε σε ένα μικλό θπιτάκι δικό μου καταδικό μου για να μη φοβάμαι κι εγώ ένιωθα τόθη αθφάλεια και ανακούφιθη που  έγλυπθα με πολλή αγάπη το χέλι τηθ κυλίαθ κι εκείνη μου είπε «από δω και πέρα θα είμαι εγώ η μαμά σου γλυκούλη μου και θα σε λέω Ηρακλή που γιορτάζει σήμερα και να μη φοβάσαι τίποτε μωρό μου» κι εγώ πολύ χάληκα που θα έχω μια τόθο καλή μαμά να με αγαπάει κι ένα τόθο όμολφο όνομα, Ηλακλήθ,  κι έβγαλα έναν αναθτεναγμό ανακούφιθηθ και κοιμήθηκα κθελόθ γιατί ήμουνα τόθο μα τόθο κουλαθμένοθ… και θυγγνώμη που μιλάω έτθι αλλά είμαι πολύ μικλούληθ πελίπου 1,5 μηνόθ είπε ο γιατλόθ και μόνο δύο κιλάκια, αλλά θα μάθω γλήγολα να μιλάω καθαλά θαν τη μαμά μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου