Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019


Οι άθλοι του Ηρακλή
Η μέρα των εροτεβμένον

Κι εκεί που καθόμουνα ήσυχα ήσυχα κι έβλεπα τον Τομ να κυνηγάει τον Τζέρυ κι έλεγα τρέχα ποντικούλη γιατί εγώ πάντα είμαι με τον ποντικομικρούλη  παφ! πέφτουν οι διαφημίσεις και να οι καρδούλες και να τα λουλουδάκια και να τα σοκολατάκια και να η αφεντιά μου να κάθεται με το στόμα ανοιχτό σαν χάχας χωρίς να καταλαβαίνω προς τι όλο αυτό το λουλουδοκαρδουλομάνι και πάει και το μικυμάου και δεν είδα αν την σκαπούλαρε ο Τζέρυ και συγχίστηκα και ρωτάω τον Βούδα τι συμβαίνει, καρότο, και μου λέει πως είναι η μέρα των ερωτευμένων κι εκεί μπλοκάρω, τι πα να πει «εροτεβμένον», αλλά ούτε κι εκείνος ήξερε καλά καλά να μου πει οπότε πήγα στη μάνα που όλα τα ξέρει γιατί είναι σοφή κι εκείνη μου είπε ότι σήμερα είναι η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου που προστατεύει τους ερωτευμένους και πάλι την κοίταξα σαν χάνος και τότε με πήρε αγκαλιά και ήρθε και ο Ρόμπις ο ζηλιάρης και χώθηκε ανάμεσά μας για να ακούσει και μας εξήγησε πως όταν ένα αγόρι κι ένα κορίτσι κάνουν αγκαλίτσες και φιλάκια αυτό πα να πει ότι είναι ερωτευμένοι κι εγώ αμέσως ρώτησα δηλαδή σαν κι εμάς τους δυο; κι εκείνη γέλασε και είπε ότι εμείς είμαστε μάνα και γιος και αγαπιόμαστε αλλά ερωτευμένος θα είσαι όταν βρεις ένα σκυλάκι κοριτσάκι που να σου αρέσει και θα κάνετε αγκαλίτσες και είπα πφφφ! σιγά τα ωά, τα μόνα σκυλοκόριτσα που ξέρω είναι η στριμμένη η Μελίτα και η ακατάδεχτη η Νέλη και καθόλου δεν μου αρέσουν, όλο με προγκάνε και πού να βρω κάποιο άλλο να γνωρίσω άσε που δεν μ’ ενδιαφέρει και καθόλου, τα κορίτσια είναι μπελάς, και εν πάση περιπτώσει αυτό το «εροτεβμένι» το παθαίνουν μόνο μια μέρα τον χρόνο; και μου είπε γελώντας όχι, καλό μου, είναι συνέχεια ερωτευμένοι και τότε τι χαζομάρα είναι αυτή θα πρέπει κανονικά να γιορτάζουν κάθε μέρα κι εκεί συμφώνησε και η μάνα και ο Ρόμπις και μετά μου ήρθε μια φλασιά και είπα σοβαρά σοβαρά στη μάνα ότι εγώ είμαι ερωτευμένος με εκείνη και δε θέλω κανένα άλλο κοριτσάκι κι εκείνη χαμογέλασε και με χάιδεψε και μου είπε πως όλα τα αγοράκια όταν είναι μικρά έτσι νιώθουν, ερωτευμένα με την μαμά τους, αλλά μεγαλώνοντας ερωτεύονται ένα άλλο κοριτσάκι κι εγώ στραβομουτσούνιασα κι αποφάσισα να μη μεγαλώσω ποτέ, θα μείνω ένα τρελοκούταβο ερωτευμένο με τη μαμά του και της έσκασα ένα μεγάλο φιλί στη μουσούδα της και τώρα περιμένω να σταματήσει ο βρωμοαέρας να τρέξω στον κήπο και να κόψω ένα λουλουδάκι να της το πάω και θα της δώνω κάθε μέρα κι από ένα γιατί εγώ την αγαπάω συνέχεια κι όχι μια μέρα το χρόνο -άκου κει, η μέρα των εροτεβμένον!!!


2 σχόλια:

  1. χαχαχα ! Ερωτιάρης ο Ηρακλής ! Θα προλάβει άραγε να βρει την σκυλίτσα-βαλεντίνα του ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας ενημερώσει ο ίδιος, μην ανησυχείς - εκτός από ερωτιάρης είναι και μέγας κουτσομπόλης!

      Διαγραφή