Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019


https://vivliopareas.blogspot.com/2019/07/blog-post_70.html?fbclid=IwAR2kJjKny5b2bQ9urcAl0ajAiPqKSJ6mwJuKbEwAjBv8MiUdxpvRhLybws8


Συνέντευξη μέρος 3ο

Ποιος είναι ο ήρωας και από τα τρία βιβλία σας που αγαπάτε περισσότερο;

Δεν είναι ένας, είναι δύο – η Χριστίνα και ο Ορέστης από το πρώτο μου βιβλίο, το «Βαλς μιας ζωής». Και πώς αλλιώς, άλλωστε, αφού πρόκειται για δυο από τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα, τους γονείς μου!


Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Ασυζητητί το έντυπο. Το βιβλίο για μένα είναι ζωντανός οργανισμός, θέλω να το αγγίζω, να μυρίζω την μυρωδιά του χαρτιού, να τσακίζω τη σελίδα που σταμάτησα, να υπογραμμίζω τα σημεία που με εντυπωσιάζουν, να κρατώ σημειώσεις στα περιθώρια, να το κάνω κτήμα μου, φίλο μου. Έντυπο λοιπόν μακράν!


Είχατε από μικρή ονειρευτεί να γίνετε συγγραφέας και αν ναι τι σας εμπόδισε από το να ξεκινήσετε αμέσως μετά το σχολείο;

Από μικρή είχα μια ξεχωριστή αγάπη για τον Λόγο, για τη μοναδική μας γλώσσα, για το διάβασμα και για την αποτύπωση των σκέψεων και των συναισθημάτων μου μέσα από το γράψιμο – έγραφα ωραίες εκθέσεις! Ωστόσο η συγγραφή βιβλίων δεν ήταν στα αρχικά μου σχέδια μιας και από νωρίς με κέρδισε η επιστήμη μου. Το γράψιμο του πρώτου μου βιβλίου, του «Βαλς μιας ζωής», ξεκίνησε το 2008 σαν «τάμα» να αποτυπώσω την ιστορία των γονιών μου – μια διαδικασία που με γοήτευσε ιδιαίτερα κι από τότε γράφω συνεχώς.

 
Μπορείτε να μας προτείνετε ένα βιβλίο που πρέπει να διαβάσει ο κάθε συγγραφέας κι ένα ο κάθε αναγνώστης;

Εννοείτε πέρα από τα δικά μου; Για να κάνουμε και λίγο χιούμορ;

Θεωρώ πως το διάβασμα είναι πολύ προσωπική υπόθεση για τον καθένα από μας, συγγραφέα ή/και αναγνώστη. Εκείνο που μπορεί να συνεπάρει εμένα πιθανόν να είναι εντελώς αδιάφορο ή και απωθητικό για κάποιον άλλον, οπότε η μόνη πρόταση που μπορώ να κάνω είναι «διαβάστε όσο πιο πολύ μπορείτε – τα βιβλία είναι μικρά υπέροχα ταξιδέματα»!


Τι σημαίνουν για εσάς οι βιβλιοπαρουσιάσεις;

Είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία, μια ευκαιρία να συναντηθούμε με φίλους, να συζητήσουμε για λογοτεχνία και όχι μόνο, να ενημερωθούμε για νέες κυκλοφορίες βιβλίων με τον καλύτερο τρόπο –την ανάλυση/κριτική/εισήγηση του εκάστοτε παρουσιαζόμενου έργου– και να γίνουμε πλουσιότεροι σε εικόνες και γνώσεις.


Ας κλείσουμε την συνέντευξη όπως εσείς επιθυμείτε.

Αφού σας ευχαριστήσω θερμά για την ευκαιρία να πω λίγα πράγματα για τα βιβλία μου (και ιδιαίτερα για τη «Δωροθέα» που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις Εκδόσεις «Πνοή») και να καταθέσω προσωπικές σκέψεις και απόψεις θα ήθελα να ευχηθώ καλό καλοκαίρι σε όλους πάντα με ένα ή περισσότερα βιβλία στις αποσκευές μας – την καλύτερη συντροφιά!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου