Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018


Οι άθλοι του Ηρακλή - το ημερολόγιο

Το  εμβόλιο   27/4/2018

Είμαι τόσο πολύ περήφανος σήμερα για τον εαυτό μου και τη λεβεντιά μου και θα σας εξηγήσω αμέσως τι εννοώ μη με περάσετε και για ψωνάρα που με λέει ο Ρόμπι και με νευριάζει αλλά να τα πάρουμε με τη σειρά και που λέτε το πρωί  ήρθε η μάνα και με έβαλε στο αυτοκίνητο κι αυτό κάτι μου θύμιζε που δεν μου άρεσε καθόλου και με πήγε σε ένα σπίτι που δεν το ήξερα κι ήταν ένας κύριος που κι αυτός κάτι μου θύμιζε και μου είπε η μάνα πες καλημέρα στον γιατρό σου τον κύριο Διονύση κι εκείνος μου χαμογέλασε και μου είπε καλώς το τυχερό κουταβάκι ,κι εγώ τον κοίταξα ύποπτα γιατί είχε ένα λάστιχο γύρω από τον σβέρκο του με ένα στρογγυλό πράγμα στην μια άκρη και κάτι κουμπάκια στην άλλη και έβαλε τα κουμπάκια στ’ αυτιά του και το στρογγυλό πράγμα στην πλάτη και την κοιλιά μου κι εγώ τραβήχτηκα γιατί ήταν κρύο το ρημάδι αλλά εκείνος με χάιδεψε και ηρέμησα και μετά μου άνοιξε το στόμα κι είδε μέσα -δεν μπορώ να καταλάβω τι έψαχνε εκεί- κι είπε στη μάνα «μια χαρά τον βρίσκω τον μπαγάσα» κι εγώ του είπα δεν με λένε μπαγάσα, Ηρακλή με λένε, αλλά μάλλον δεν με κατάλαβε και συνέχισε λέγοντας «να του κάνουμε το πρώτο εμβόλιο για να μπορέσεις να τον βγάλεις βόλτα» και μετά πήρε ένα πράγμα σαν σωλήνα που είχε κάτι μυτερό στην άκρη -όλο μυστήρια κλαπατσίμπαλα είχε- και τον ξανακοίταξα ύποπτα αλλά πριν προλάβω να πάρω χαμπάρι κάνει μία χραπ! και με βουτάει από τον σβέρκο και μου χώνει το μυτερό πράγμα στο δέρμα κι εγώ ξαφνιάστηκα με το τσίμπημα μα καθόλου δεν έκλαψα, είμαι γενναίο παλικάρι εγώ όπως σας έλεγα στην αρχή, μάλλον τα πήρα στο κρανίο που δεν μου το συζήτησε πρώτα να ξέρω κι εγώ τι με περιμένει αλλά μου πέρασε γρήγορα η τσαντίλα γιατί με πήρε η μαμά αγκαλιά και με γέμισε φιλιά κι έλεγε «μπράβο το γενναίο μου κουταβάκι» κι αν είναι να με ματσοφιλάει έτσι ωραία τότε να κάνω κάθε μέρα εμβόλιο -αλήθεια, τι είναι αυτό με το περίεργο όνομα; δεν κατάλαβα, θα ρωτήσω τον Βούδα τον Ρόμπι που τα ξέρει όλα- και μετά ο γιατρός μου, ο κύριος Διονύσης, είπε ότι είμαι ένα υγιέστατο κουταβάκι 2 μηνών και 4.5 κιλών και έδωσε συγχαρητήρια  στη μάνα για την εξαιρετική ανατροφή που μου έχει δώσει κι εγώ του έσκασα ένα μεγάααλο φιλί  στο μουσούδι του (έτσι δεν το λένε και στους ανθρώπους;) και γι αυτό σας έλεγα στην αρχή ότι είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου