Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018



Οι άθλοι του Ηρακλή - το ημερολόγιο
Το «ρού» και ο Σπίθας    19/4/2018

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος σήμερα γιατί κατάφερα επιτέλους να πω το «ρου» και ποιος νομίζετε ότι μου το έμαθε; ο Σπίθας ο γάτος που πίνουμε μαζί γαλατάκι και που είναι υπναράς κι όλο κοιμάται και κάνει χουρ χουρ κι εγώ παραξενεύτηκα και προσπάθησα να το κάνω κι εγώ και στην αρχή έκανα χουλ χουλ κι εκείνος έβαλε τα γέλια κοροϊδευτικά κι εγώ τσαντίστηκα και πείσμωσα κι όλη μέρα έκανα χουλ χουλ και με κοίταζε ο Ρόμπι παραξενεμένος και μου έλεγε, μπερδεύτηκες μικρέ και νομίζεις πως είσαι γάτος; σκύλος είσαι και μάλιστα λιγάκι κουτός αλλά σημασία δεν του έδωσα παρά συνέχισα να προσπαθώ και κατά το μεσημεράκι ακούω τον εαυτό μου να κάνει χουρ χουρ και στην αρχή δεν πίστευα στα αυτιά μου που τα είχα καταφέρει αλλά το ξανάκανα κι ακούστηκε το ίδιο κι άρχισα να χοροπηδάω από τη χαρά μου και φώναζα Ρόμπι Ρόμπι τα κατάφερα και τότε το κατάλαβε κι αυτός και μου είπε μπράβο μικρέ που λες το όνομά μου σωστά κι όχι Λόμπι κι αυτό να σου γίνει μάθημα και να το θυμάσαι, ότι όταν θέλουμε πολύ κάτι και επιμένουμε το καταφέρνουμε στο τέλος και είμαι πολύ περήφανος για σένα, νιάνιαρο, και μου έδωσε μια μεγάλη γλυψιά στη μούρη με τη γλωσσάρα του  κι εγώ άρχισα να τρέχω πάνω κάτω πάνω κάτω και να λέω όλες τις λέξεις που ήξερα που έχουν ρού -Ρόμπι, νερό,  Λέστερ (το άλλο μας γατί) και πάνω από όλα το όνομά μου, Ηρακλής, Ηρακλής- και με είδε η μάνα κι είπε, πάει τρελάθηκε το κουταβάκι μου κι εγώ της είπα δεν τρρρρελλάθηκα αλλά είμαι πολύ χαρρρούμενος που μπορρρώ να πω το ρρρού και χάρηκε πολύ κι εκείνη όχι που είπα το ρού αλλά που δεν το ’βαλα κάτω αλλά επέμεινα και τα κατάφερα και μου είπε κι εκείνη μπράβο Ηρακλάκο μου που κυνηγάς τους στόχους σου κι εκεί μπερδεύτηκα λιγάκι, εγώ κυνηγάω τα γατιά μας και ποιοι είναι αυτοί οι στόχοι να τους πάρω φαλάγγι κι αυτούς αλλά το ξέχασα αμέσως γιατί η μάνα μου έδωσε ένα μεγάλο μπισκότο για το μπράβο κι εγώ άρχισα να το μασουλάω και της υποσχέθηκα ότι θα τους κυνηγάω συνέχεια τους στόχους, κανέναν δεν θα αφήσω σε ησυχία -κι ας μην ξέρω, είπαμε, τι πα να πει- αν είναι να μου δίνεις μπισκοτάκια κι εκείνη έβαλε τα γέλια και με πήρε μια μεγάλη αγκαλιά κι είμαι τόσο μα τόσο χαρρρούμενος!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου