Κυριακή 27 Απριλίου 2014









ΔΥΟ ΛΑΛΟΥΝ... ο παππούς        

--Καλημέρα!
--Πού την είδες;
--Παντού! Κοίτα λιακάδα, χαρά Θεού!
--Ο Θεός μπορεί να χαίρεται, εγώ πάλι όχι...
--Κατάλαβα... πάλι ανάποδα ξύπνησες...
--Δεν ξύπνησα...
--Πα να πει κοιμάσαι ακόμα;
--Για να ξυπνήσεις πρέπει να κοιμηθείς, κι εγώ δεν... Όλη νύχτα το μάτι γαρίδα...
--Ατλαντικού;
--Παρντόν;
--Λέω - γαρίδα Ατλαντικού; Από κείνες τις μεγάλες, τις γκάμπας;
--Γυρεύντας πας - να τ’ ακούσεις κι εσύ...
--Γιατί, ποιος άλλος τ’ άκουσε;
--Ο τέταρτος...
--Σωματοφύλακας; Ο Ντ’ Αρτανιάν; Αγαπημένος μου!
--Δε με παρατάς! Ο τέταρτος όροφος...
--Μαζί με το ασανσέρ;
--Ο παππούς στον τέταρτο...
--Τι σούκανε το γεροντάκι;
--Πλύση εγκεφάλου
--Παρντόν εγώ τώρα – τι εννοείς;
--Εννοώ ότι δεν εννοεί να βάλει ακουστικά...
--Κι εσένα τι σε κόφτει;
--Με κόφτει και με σφάζει! Έχω μάθει απ’ έξω ΟΛΑ τα προγράμματα της τηλεόρασης...
--Κρυφακούς; Ντροπή στην ηλικία σου!
--Με δουλεύεις; Αυτός βαριακούει – ή μάλλον δεν ακούει καθόλου...
--Και;
--Καί...  η τηλεόραση στο τέρμα και τα νεύρα μου ζαρτιέρες...
--Κόκκινες; Το καλύτερό μου!
--Ε, δεν τρώγεσαι... τζάμπα σου μιλάω τόση ώρα...
--Ο τζάμπας απόθανε  - έχουμε κρίση, ξύπνα!
--Σάμπως και κοιμήθηκα όλη νύχτα;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου