Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018


«ΔΩΡΟΘΕΑ» – τίτλοι τέλους

Όλα τα πράγματα έχουν μια αρχή και ένα τέλος - και η συγγραφή ενός βιβλίου  δεν θα μπορούσε παρά να υπακούσει στον απαράβατο αυτόν κανόνα.

Έτσι η «Δωροθέα» μου έφτασε μόλις στο τέλος του συγγραφικής της πορείας και ετοιμάζεται να περάσει  στο επόμενο στάδιο, εκείνο του «χτενίσματος» και των δικών μου διορθώσεων, να συνεχίσει στο τρίτο, εκείνο της επιμέλειας και την έκδοσης, για να φτάσει πανέτοιμη στο τέταρτο - εκείνο του ταξιδιού και της άφιξης στα χέρια σας, για να σας κάνει κοινωνούς της γεμάτης ανατροπές  ζωής της.

Ανάμικτα τα συναισθήματα τώρα που το τρίτο μου μυθιστόρημα έφτασε στο τέλος του, όπως εξάλλου τα ένιωσα και με τα δύο προηγούμενα, «Το βαλς μιας ζωής» και το «Πάροδος Μουσών 9» - χαρά και ικανοποίηση για την ολοκλήρωσή του, προσδοκία και ευχή για μια επιτυχημένη πορεία στη συνέχεια αλλά και μια ακαθόριστη μελαγχολία για το τέλος ενός όμορφου ταξιδιού. Γιατί η «Δωροθέα» με συντρόφευσε και με ταξίδεψε όμορφα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα - όπως όμορφα ελπίζω κι εύχομαι να ταξιδέψει κι εσάς, τους αναγνώστες της.

Δωροθέα μου, αγαπημένη μου κόρη, καλό σου κατευόδιο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου