Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018


Από την συνέντευξή μου στο Booksnmore - μέρος 1
    Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο σας;
Είχα βαθιά επιθυμία να απεικονίσω σε ένα μου βιβλίο την ζωή στην αγαπημένη μου πατρίδα, τη Βέροια, την δεκαετία του ’60 που ζούσα και μεγάλωνα εκεί καθώς και να καταγράψω τις ιστορίες τριών γυναικών του συγγενικού μου περιβάλλοντος, τις οποίες θεωρώ ιδιαίτερες και αρκετά ενδιαφέρουσες.
     Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Πάντα ένα αφήγημα περιλαμβάνει και μεταφέρει μηνύματα. Στο βιβλίο μου «Πάροδος Μουσών 9» το κυρίαρχο είναι η πίστη στον εαυτό μας και στη ζωή και η βεβαιότητα  πως όλα τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά αν επιστρατεύσουμε την αισιοδοξία και τις κρυμμένες ψυχικές μας δυνάμεις.
     Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Πολύ θετική, έχει ανακαλύψει αυτό ακριβώς που σας αναφέρω πιο πάνω σαν μήνυμα συν την (κατά δηλώσεις αναγνωστών) ευχαρίστηση της ανάγνωσης ενός ενδιαφέροντος και καλογραμμένου μυθιστορήματος.

Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;

Το ίδιο περίπου με την αγαλλίαση να κρατάς αγκαλιά το πρώτο σου παιδί.

Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;

Οι ηρωίδες μου είναι τέσσερις (μάνα και τρεις κόρες), έχουν όλες στοιχεία του χαρακτήρα μου και εκφράζουν δικές μου θέσεις και απόψεις για τη ζωή γενικότερα.

Όταν ήσασταν μικρή  πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;

Με μικρές παραλλαγές περίπου όπως είμαι τώρα - με μια όμορφη οικογένεια, μια γεμάτη ως τώρα ζωή και τη δυνατότητα να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν και με εκφράζουν.


Είστε ευαίσθητη;

Έχετε πάρει ποτέ αρνητική απάντηση σε τούτη την ερώτηση; Έχω ευαισθησίες, ναι, κάποιες  από τις οποίες φροντίζω να κρατώ κρυμμένες - η ζωή δεν βλέπει πάντα με καλό μάτι τους ευαίσθητους ανθρώπους.


Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Να χάσω την δυνατότητα επικοινωνίας με τους αγαπημένους μου και γενικότερα με τους ανθρώπους γύρω μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου