Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018


Από την συνέντευξή μου στο Booksnmore 
 μέρος 4ο  και τελευταίο

Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;

Ευτύχησα να μπορέσω να τα συνδυάσω και τα δύο στη ζωή μου - και γιατρός και σύζυγος και μητέρα - με προτεραιότητα πάντα στην οικογένεια, την οποία και θα επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη αν έπρεπε να αντιμετωπίσω αυτό το πολύ δύσκολο δίλημμα.

Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;

Όσα και εκείνα που με στενοχωρούν και ανέφερα παραπάνω - η αδικία, η αγένεια, η υποκρισία, η έλλειψη ενσυναίσθησης  για τα πλάσματα που υποφέρουν δίπλα μας (άνθρωποι και ζώα) και η εγκληματική μας  αδιαφορία για  το περιβάλλον που καταστρέφουμε συστηματικά.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;

Πολλοί - να φύγω από τη ζωή όρθια και με πλήρη επίγνωση της πραγματικότητας (κι ας είναι κι αύριο), να χαίρομαι τα παιδιά μου, να δω τα εγγόνια μου να μεγαλώνουν και να γίνονται όμορφοι άνθρωποι, να απολαμβάνω με τον σύντροφό μου την κάθε στιγμή της κάθε μέρας και, αν είμαι τυχερή, να προλάβω να εκδώσω όλα αυτά που έχω «υπό συγγραφή» στο συρτάρι της αναμονής.

Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

Την έλλειψη σεβασμού και την έλλειψη ειλικρίνειας.

Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;

Να αποκτήσω μια όμορφη οικογένεια.

Ποια ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;

Στην πρόσφατη τραγωδία με τον πύρινο όλεθρο και τις τραγικές απώλειες ανθρώπινων ζωών  στο Μάτι… ο λόγος είναι προφανής, δεν χρειάζεται να τον αναλύσω.

Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;

Πριν λίγο με κάτι αστείο που μου είπαν τα εγγόνια μου στο Skype ( ζουν στην Γενεύη και μιλούμε σχεδόν καθημερινά μέσα από το διαδίκτυο).

Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;

Πολύ πρωινό ξύπνημα  (γύρω στις 6 με 6.30), βόλτα με τα σκυλιά, καφές με τον άντρα μου, ενασχόληση με τα «οικιακά» μου (γιατί κάποιος πρέπει να μαγειρεύει και να βάζει πλυντήρια), συνέχιση της συγγραφής του τρίτου μου βιβλίου που προανέφερα, επικοινωνία με φίλους (τηλεφωνικά ή μέσω facebοok) και ήσυχα απογεύματα και βράδια συντροφιά με τον άντρα μου ή και φίλους για ουζάκι στην παραλιακή.

Τι λατρεύετε περισσότερο;
Τον άντρα, τα παιδιά και τα εγγόνια μου.

Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;

Στα γεμάτα παράπονο, φόβο και απορία μάτια ενός αδέσποτου.

Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;

Αυτό έχει ήδη γίνει μιας και χαρακτήρες που πρωταγωνιστούν στο πρώτο μου βιβλίο, «Το βαλς μιας ζωής», εμφανίζονται σε μικρότερους «ρόλους» στο «Πάροδος Μουσών 9» και συνεχίζουν να μας απασχολούν και στο τρίτο υπό συγγραφή βιβλίο μου, την «Δωροθέα». Πρόκειται ουσιαστικά για μια άτυπη τριλογία όπου το κάθε βιβλίο είναι αυτόνομο και δεν απαιτείται η γνώση του  προηγούμενου για να συμμετάσχει ο αναγνώστης στα δρώμενα - ωστόσο συναντά στις σελίδες του πρόσωπα που αγάπησε στο πρώτο ή/και στο δεύτερο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου