Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018


Από την συνέντευξή μου στο Books ‘n’ more – μέρος 2

Ποια μουσική σας αρέσει;

Η ελληνική σε κάθε της έκφραση.


Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;

Να είμαι υγιής πνευματικά και σωματικά, να πορεύομαι αρμονικά με τον σύντροφο της ζωής μου, να βλέπω τα παιδιά μου να προοδεύουν και τα εγγόνια μου να μεγαλώνουν όμορφα, να ασχολούμαι με πράγματα που με ευχαριστούν και με γεμίζουν και να ζω συνειδητά την κάθε στιγμή της κάθε μέρας.


Τι σας στενοχωρεί ;

Η αδικία, η αγένεια, η υποκρισία, η έλλειψη ενσυναίσθησης για τα πλάσματα που υποφέρουν δίπλα μας (άνθρωποι και ζώα) και η εγκληματική μας αδιαφορία για το περιβάλλον που καταστρέφουμε συστηματικά.


Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.

Είμαι παρορμητική, συμπονετική και φύσει αισιόδοξη.


Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;

Από τα Public, το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του κατόπιν παραγγελίας και τον εκδοτικό μου οίκο ΠΝΟΗ στέλνοντας mail στο ekdoseis.pnoi@gmail.com ή στα τηλέφωνα 2102230206 - 6909152132


Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;

Το «Πάροδος Μουσών 9» είναι το δεύτερο μυθιστόρημά μου. Προηγήθηκε «Το βαλς μιας ζωής» το 2010 και στα ενδιάμεσα χρόνια έχω εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές, μια νουβέλα και μια συλλογή διηγημάτων.
Μέχρι το τέλος του χρόνου θα κυκλοφορήσει το τρίτο μου μυθιστόρημα που έχει τον προσωρινό τίτλο «Δωροθέα».


Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;

Ορμώμενη από μια ακατανίκητη ανάγκη να εκφράσω μέσα από τον Λόγο όλα τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις εικόνες που συνωστίζονταν στο μυαλό και την ψυχή μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου