Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018


Η δική μου συμμετοχή με τίτλο "Τρίποντα καρδιάς" (μια πραγματική ιστορία σε κάθε της λεπτομέρεια) στον διαγωνισμό του 121 Words σε συνεργασία με την "Η Καρδιά του Παιδιού / Child's Heart", τις "International Relations For Culture" και το "Διεθνές Συνέδριο Παιδοκαρδιολογίας AEPC 2018".


Τρίποντα καρδιάς

«Το μωρό σας έχει στένωση αορτικής βαλβίδας»

Στα λόγια του γιατρού ένιωσα να παραλύω. Ήμουν μόνο πέντε μηνών έγκυος. Το μωρό μου δεν το είχα δει, δεν το είχα αγκαλιάσει, δεν το είχα θηλάσει… κι ίσως να μην το έκανα ποτέ. Αυτή η καρδούλα που χτυπούσε μέσα μου υπέφερε - κι εγώ ανήμπορη να τη βοηθήσω.

Ωστόσο το παλικαράκι μου κατάφερε ν’ αντικρίσει τον ήλιο - κι αρχίσαμε μαζί έναν αγώνα ζωής. Καρδιολογικό κέντρο, μπαλονάκι σε ηλικία 2 ημερών, δεύτερο μπαλονάκι στα 8 του χρόνια, απαγορευμένα τα παιχνίδια με τη μπάλα, χειρουργείο ανοιχτής καρδιάς στα 14.

Τώρα, στα 16 του, το καμαρώνω να παίζει μπάσκετ και να βάζει τρίποντα - στη μπασκέτα και στη ζωή! Η καρδιά του παιδιού μου νίκησε!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου