Σάββατο 23 Αυγούστου 2014



ΔΥΟ ΛΑΛΟΥΝ – το καρπούζι...

-- Μάπα το καρπούζι...
-- Το ποιο;
-- Το καρπούζι... αυτό που πήρα χτες – κι ήταν και δεκάκιλο...
-- Το χτύπησες πρώτα;
-- Γιατί να το χτυπήσω, τί μούκανε;
-- Για να το ακούσεις, έξυπνε... ντιπ άσχετος είσαι;
-- Ούτε και γιατρός είμαι να το ακούσω - σιγά μη βάλω κι ακουστικά!
-- Να σου πω, δεν είναι κακή ιδέα...
-- Θα με τρελάνεις;
-- Ποσώς! Το ακούμε το καρπούζι πριν το πάρουμε, το χτυπάμε...
-- Αααα... του κάνουμε και επίκρουση!
-- Αυτό πάλι τι είναι; 
-- Επίκρουση, ακρόαση... έχω έναν ξάδερφο γιατρό που μου τα κάνει αυτά όταν αρπάζω κρύωμα.
-- Για πες, μ’ ενδιαφέρει.
-- Πας για Ιατρική;
-- Για το καρπούζι μ’ ενδιαφέρει, έξυπνε, παρόμοια πράματα.
-- Το καρπούζι με τα πνευμόνια μου;
-- Λέγε λέω! Πώς καταλαβαίνει αν έχεις κάτι; Με απλά λόγια, όχι περιδιαγραμμάτου.
-- Αν ο ήχος είναι κούφιος, δεν ανησυχεί - αν είναι συμπαγής, έχω πνευμονία!
-- Αει γεια σου! Το ίδιο κάνεις και με το καρπούζι - βάζεις το αφτί πάνω, το χτυπάς κι ακούς τον ήχο.
-- Και ποιος είναι ο καλός;
-- Ο κούφιος... πα να πει ότι είναι ώριμο, αφράτο – άρα και γλυκό!
-- Ενώ ο συμπαγής;
-- Είναι σφιχτό, άρα άγουρο – άρα κολοκύθα!
-- Φεύγω...
-- Πού πας;
-- Στον ξάδερφο, να του πάρω τα ακουστικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου